شنود

سیاسی، فرهنگی، اجتماعی

شنود

سیاسی، فرهنگی، اجتماعی

شنود

در سپهر ملیِ «گفت و شنودِ» کشوری که ردپای 5000 سال تمدن در آن وجود دارد و مزین به آموزه های متعالی دینی همچون اسلام نیز هست، زیبنده نیست که سهم «گفتن» ها بسیار بیشتر از «شنیدن»ها باشد.
شنیدن نه به معنای پذیرشِ بی چون و چرا، بلکه ناظر بر این آسیب که قوه ی شنیداری ما بسیار کمتر از قوه ی گفتارمان فعال و آماده ارتباط با طرف مقابل است.
ما در غالب گفت وشنودهای فی مابین، اگر هم به ظاهر در حال توجه به سخنان طرف مقابل هستیم، درواقع منتظریم تا رشته ی سخن را در دست گرفته و آنچه را که از پیش آماده نموده ایم روانه ی روبرو کنیم.
این موضوع را یک آسیب فرهنگی عمیق برای کشوری که سعدی ها، فردوسی ها، خواجه نصیرها، ابن سیناها و ... را به جهان ارائه کرده است می دانم.
پایگاه شنود، محلی است برای شنیدن سخنان دوستان و عابرانی که در فضای مجازی گذرشان به این دریچه ی سخن می افتد.
فضای محقر «شنود»،
به شرط عدم اسائه ادب و رعایت نزاکت در سخن، به روی هر مخالف و موافقی گشوده است.

به جهنم که از احمدی نژاد میلرزید

دوشنبه, ۲۰ مرداد ۱۳۹۳، ۰۱:۳۵ ب.ظ

اینروزها تاختن و تاختن و تاختن بر مردی که سکوتش هم لرزه بر اندام طیف فتنه و اشرافیت انداخته تنها بهانه ی کمکاری و فرار از مشکلات حضرات است.

اینان گاهی عنان را چنان از کف میدهند که نوک حملات خود را (صرفاً برای فرافکنی از بی لیاقتی های خویش) حتی به مردم هم میگیرند.

خیلی ها دنبال آنند که راز وحشت و لرزش پیکره ی اَبافتنه و تیمش از احمدی نژاد را بیابند. رازی که به خودی خود راز نیست و عملاً تشتی است که اینروزها در حال سرنگونی کامل از بام دادگاههای قوه محترم قضاییه است.

اما بعد..

هان ای آقای لفاظ!!

این ما نیستیم که میلرزیم.

این شمایید که مصداق بارز کسی هستید که در قطب جنوب دنبال راه چاره میگشت تا خود را گرم کند و برای گرم کردن خویش اقدام به تلقین روانی و ذهنی خود میکرد که : چه کسی گفته هوا سرد است؟ اصلا هم هوا سرد نیست. من گرمم است. من دارم از گرما خفه میشوم.

و طولی نکشید که مردم جنازه ی او را دیدند که عریان بر روی برفها افتاده و مرده است.

پزشک قانونی مرگ او را گرمازدگی تشخیص داد.

حال قصه ی توست!

این ما نیستیم که باید دنبال جای گرم باشیم بلکه این تو و رفقایت هستید که به دلیل خوشبینی های بیش از حد به دشمنان دزد و غارتگر و قاتل ایران و اسلام، ممکن است گرما زده شوی و از حال بروی.

این ما نیستیم که باید بلرزیم،

این شمایید که سکوت احمدی نژاد هم تمام وجودتان!! را به لرزه درآورده.

مراقب باشید توهین به مردم و ملت باعث نشود تا گرمازده شوید.

حرارت ملایم مردم را قدر بدانید و بیش از لفاظی نکنید.

آن ممه ی دهه هفتاد را که دهان برخی ها بوی شیر میداد لولو برد و اکنون صغیر تا کبیر این ملت در نطّاقی از امثال تو جلوترند.

به قول امام جمعه موقت و محترم اهواز : صدای ولی فقیه صدای خداست.

حواست باشد آقای گرم!

این مردم گوششان به صدای خداست و خدا نکند که این صدا برای خاموش کردن گرمای وجودت به ندا درآید.

بازنشر مطلب در سایت یزد ما +
بازنشر مطلب در سایت اهواز نوین +

بازنشر مطلب در سایت خاورستان +

بازنشر مطلب در خبرگزاری دانشجو +

باز نشر مطلب در  سایت «حرف تو» +

باز نشر مطلب در سایت دانا +

باز نشر مطلب در راهکارنیوز +

موافقین ۱ مخالفین ۱ ۹۳/۰۵/۲۰
مهران موزون

نظرات  (۲۶)

به درک که پر از عقده های روانی هستی و نمیدونم ننه بابات کی بودن، ولی تمام عقده های بچگیتو میزنی تو سر یه غولی که واسه خودت ساحتی به نام اشرافیت! ببین، به جهنم که اون قدر وجودت پسته که ستایش آدم دروغگویی و گمراهی مثل احمدی نژاد رو میکنی. بیچاره، من که میدونم وجودت پر از تزویر و دوروییه، من که میدونم چون دستت نمیرسه دزدی کنیحرف مفت میزنی، وگرنه دستت برسه از همه دزدای عالم دزدتری. البته به درک. چون عقده های روانی جلو چشمتو گرفته بدبخت. میدونم حتی یک درصد هم احتمال نداره بتونی دورویی رو از خودت دور کنی و با خودت روراست باشی. امامن میشناسمت، بذار بگم اگه با خودت رورست باشی چی دلت میخواد، دلت میخواد پولدارترین آدم دنیا باشی، هزارتا نوکر داشته باشی، شش ماه سال هم پات آمریکا باشه. حالا برو هی بگو مرگ بر آمریکا! اما به خواسته های دلت نخواهی رسید بدبخت، به درک! تو بمون و احمدی نژاد، هر دو به درک!
پاسخ:
هفت و نیم خط  مطلب نوشتی 22 تا توهین و دشنام و ناروا توش جا دادی.
چقدر توی دلت پره؟؟؟؟
9 ماه زمان زیادیه!!! چطور میتونی تحمل کنی؟
حالا تقصیر کی هست؟؟ احمدی نژاد؟ یا ...
درود بر احمدی نژاد
بسیار زیبا بود..خسته نباشید مجاهد
پاسخ:
سلام
پاینده باشی
این خط زیر تقدیم به نویسندۀ کامنت "فائزه"!
...!...؟!...؟!؟...؟؟!...!؟؟...!!؟...!؟! خداوند شفا عنایت فرماید!

برادر مهران خسته نباشی عزیز

دوستت داریم باصفا


التماس دعا


پی نوشت:

از روی پست الکترونیکی میتونید متوجه بشید که این کامنت از طرف کجاست.

پاسخ:
سلام
درمونده نباشی برادر.
مخلصیم

جناب موزون سلام.

با اینکه دستم آسیب دیده و به خوبی نمی تونم تایپ کنم، ولی دلم نیومد بدون دست مریزاد اینجا رو ترک کنم. از کامنت فائزه خانم هم معلومه برادر عزیز مثل همیشه زدی تو خال. حقا که ایشون هم پیرو همون رئیس جمهوری هستن که منتقدینشون رو به جهنم دعوت میکنن.

ضمنا جناب موزون، جا داره یه تبریک بگم به شما . قابل توجه کامنت گذارایی که از تعداد کامنتها به این نتیجه ناصحیح می رسن که آماره بازدیدکننده های این وبلاگ اومده پایین و از این بابت قند تو دلشون آب می کنن بگم که از طریق گوگل کلمه "شنود" رو جستجو کردم. اولین پیشنهادی که گوگل تو صفحه اول خودش ارائه داد وبلاگ جناب موزون بود که این نشون میده آمار بازدیدی ها به این وبلاگ خیلی بالاست. تو پرانتز بگم پیشنهادهایی که گوگل میده بر اساس میزان بازدیدهاست. هرچه سایت یا وبلاگی مخاطب بیشتری داشته باشه، گوگل اون رو تو اولویت بالاتری نمایش میده.

از خدا می خوام همیشه و همه جا زبان گویای حق باشید.

التماس دعا

پاسخ:
سلام
برای شفای عاجل دستتون دعا میکنم.
از لطف شما ممنونم
1) من نام و نشانی در این مطلب از کسی نیاوردم اما از قدیم گفتن : حرف رو بذار زمین صاحابش برش میداره.
واسه همین فائزه نامی، اومده و اینجوری بنده و دیگران رو به رگبار گلوله ی فحش بسته. این بار اول نیست که ترور سایبری میشم آخرین بارش هم نخواهد بود.
کامنتهای بدتر از خانم فائزه هم هست که تایید نکردم چون نمیخوام اینجا خیلی به رِجس بیحیایی آلوده بشه.
2) من از اون آدمایی هستم که «قضاوت مطلق از روی ظاهر آدما رو » قبول ندارم. واسه همین طول سال چند بار ریشم رو با نمره 1 یا 2 میزنم و گاهی ته ریش میذارم. خیلی دوست دارم که گفتار و کردار شخص مبنای قضاوت درمورد شخصیتش قرار بگیره. هرچند که آراستگی و پیراستگی ظاهر، جزو توصیه های دینه، اما خب رعایت این موضوع شکل و اندازه ی خاص خودش رو داره. ما کم نداشتیم افراد ظاهرالصلاح در این نظام(هنوزم داریم) که هرجا میرن تسبیح دستشونه و خودشون رو طیب و طاهر جلوه میدن اما به خون ولایت تشنه هستند.
در مورد بازدیدهای یک سایت هم یه جورایی همینطوره.
آمار بازدید شنود را پنهان کردم چون یه عده پیش از اونکه به مطلب نگاه کنند چشمشون به دنبال رقم بازدید وبلاگه.
شنود آمار روزانه 3300 بازدید رو هم تجربه کرده اما میانگین بازدیدهای روزانه شنود فعلا بین 400 تا 500 بازدید در روزه(بستگی داره به وقت و زمانی که من براش بذارم که متاسفانه خیلی گرفتارم)
همین دیروز 424 بازدید خورده.
دیشب از ساعت 00:00 تا 9:43 بامداد امروز 163 بازدید داشته.
اینارو محض اطلاع گفتم وگرنه بازدید زیاد یا کم برای بنده یه «ارزش» محسوب نمیشه هرچند یک پارامتر تحلیل محتوا و مدیریت(من باب وضعیت مخاطبان) به حساب میاد.
تأکید میکنم 1 پارامتر! نه بیشتر.
ظرف یکسال و اندی که از تولد شنود میگذره حدود 130000 بازدید داشته.نزدیک به 72000 نفر خواننده های شنود بوده یا هنوز هم هستد اینها غیر از آمار خواننده هایی است که مطالب شنود رو غیر مستقیم(در سایتهای دیگه) میخونن.
بنده اهل «خود کامنتگذاری پنهان» نبوده ونیستم برای همین هم برخی مطالب شنود حتی یک کامنت هم نداشته(علیرغم بازدیدهای خوب) یک مطلب هم مثل « حمله لشکر ساپورت ها به تهران» حدود 23000 بازدید میخوره و قریب به 230 کامنت رو تجربه میکنه. در سایتهای مختلف کشور موج به راه میندازه و فتیله شنیع ساپورتهای اوائل سال 92 رو پایین میکشه و دامنه ی موج این پُستِ شنود غیر از صحن علنی مجلس کشورمون تا اونجا میره که کانال فرانس 24 فرانسه در مورد وبلاگ شنود تحلیل میزنه و مطالبش رو بازنشر میده.
من!
وظیفه دارم بنویسم.
اگر به هدف بخوره کار من نیست : و مارَمَیتُ اذ رَمَیت.
باور کنید خبر اینکه رتبه گوگل شنود کجاست بیخبر بودم(در حالیکه خودم یکی از متخصصین محتوایی در فضای مجازی کشور هستم و شخصاً این چیزا رو خیلی مراقبت و رصد میکنم اما شدم مصداق اون مَثَل که میگه : چشم همه رو میبینه ولی خودش رو نه!)

موید باشید

با سلام

چندی پیش رهبر معظم انقلاب فرمودند من برای تیم مذاکره کننده دعا می‌کنم و حس می‌کنم کارزار سختی در پیش دارند آیا رهبرما هم ترسو و لرزان هستند این لرزیدن از سر سرما نیست بلکه از سر تعهدی است که ما نسبت به شهدای خود داریم

پاسخ:
علیک سلام همشیره
ما همه برای موفقیت ایران در مذاکرات دعا میکنیم
سلام بر شنود عزیز
اینکه بعضیا فریاد شما را علیه خود می پندارند و بر شما میتازند عجب نیست.
قرآن در آیه 4 سوره منافقون فرموده :
یَحسَبونَ کُلَّ صَیحَهٍ عَلَیهِم
منافقان هر فریادی را برضد خویش می پندارند
پاسخ:
سلام بر شما
ممنون
سلام
آقا من راضییم نرخ تورم رو تک رقمی کنه، هر چی که دلش میخواد به هر کی که دلش میخواد بگه.
حرفه دیگه، حرف ... که مالیات نداره.
احسنت
پاسخ:
ممنون
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است
این فائزه شاید همون **** ***** ******* **** باشه از لحنش که خیلی بهش میاد
پاسخ:
خدا عالمه
۲۱ مرداد ۹۳ ، ۲۱:۳۶ کفشدار هیئت
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است
سلام و عرض ادب
چند ماهی میشه کامنتی توی شنود نذاشتم اما همیشه و تقریبا هر روز به این پایگاه سر میزنم و از مطالب پربار و برحق اون استفاده می کنم و همیشه هم دعاگوی جناب موزون بوده و هستم
تقریبا برای تمامی پستها هم حرف برای زدن داشتم اما این حرف ********* و توهین اقای اعتدال که از ** فهمی ایشون سرچشمه می گیره چنان منو براشفت که بر خودم واجب دونستم با نوشتن این کامنت اوج انزجار خودمو از ایشون و کلام و رفتار ایشون اعلام کنم.
این رفتار ایشون منو بیاد روز مناظره دوران انتخابات انداخت که اقای رضایی مابین بحث *** ****** و اقای قالیباف گفتن: وای به حال ما اگه شما بااین اخلاقتون رئیس جمهور بشین.
الان باید گفتن وای به حال ما ، وامصیبتا، وا دردا و...
چرا کسی توی *** ایشون ****** ؟؟؟؟
پاسخ:
سلام و عرض ارادت.
بابت حذف برخی واژگان را (به دلیل بار حقوقی) بر بنده ببخشید.
درود بر شما نه به این خاطر که تو جناح من قرار داری و من یه متعصبم.نه
به این خاطر که حرف حق از زبانت جاری شد که البت اگر از جناح من هم نبودی و لیک حرف حق از زبانت جاری میشد تحسینت میکردم....
و اما بعد خانم فائزه اولین چیزی که بعد از خوندن متنتون دستگیرم شد این بود که نکند شما هم از این متن لرزیده اید!!!!!
قصد جسارت ندارم و لیکن کیست که این نکته را منکر شود که بی منطق تر از بچه ها وجود ندارد .بچه ها هرگاه که مطلبی برایشان گران تمام میشود شروع به پرخاش گری میکنند و حتی فحاشی....اولین چیزی که بعد از خواندن متنتان به ذهنم متبادر شد رفتار بچگانه کودکان بود و پرخاش گری اونا....که گفتیم این رفتارا در نتیجه چیه؟!!!....و من الله التوفیق
پاسخ:
سلام
نمیدانم شما طرفدار کدام جناح هستید اما بنده در تمام عمرم عضو و هوادار هیچ جناحی نبوده و نیستم.
بلکه افراد از هر جناح و طیفی که باشند به اندازه ای که هوادار رهبری تشخیصشان دهم به همان اندازه حمایتشان میکنم.
قطب نمای سیاسی مذهبی بنده حضرت آقاست.
۲۲ مرداد ۹۳ ، ۰۶:۴۲ محمدرضا خسروی

سلام

جناب موزون تیتر مطلبتون کافی و وافی و رساتر از صد نوشته است ماشالله.

من هم به نوبه خودم حالم به هم خورد خودم رو از کامنت پر از چرت و پرت و عرض حال و شخصیت خانم فائزه اعلام میکنم و به یاد بچگی هام فقط میگم آیینه.

پاسخ:
سلام
مخلصیم برادر
۲۲ مرداد ۹۳ ، ۰۸:۴۳ مهدی رمضانی
سلام علیکم
خدا قوت
پاسخ:
سلام
پاینده باشی

با سلام و خدا قوت

مطلب شما در سایت "حرف تو" با آدرس: http://harfeto.ir/?q=node/31728

و در سایت "دانا" با آدرس: http://www.dana.ir/News/125875.html

منتشر شد.

پاسخ:
سلام بر شما
ماجور باشید
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است
سلام.

سخنان نغز جناب سرهنگ ******* رو توی خبرگزاری دانشجو دیدم اولین بار. چشمام داشت از حدقه می‌زد بیرون! وقاحت تا کجا...؟!

به برادرم گفتم شنیدی ****** گفته فلان؟! گفت «نه بابا! شاید سایت‌ها الکی نوشتن! شاید صدا گذاشتن روو تصویرش! شاید... شاید...». حتی ما هم که قبولش نداریم ترجیح می‌دادیم خبر دروغ باشه. چرا؟! گلاب به روتون... چون تـُف سربالاست!

اولین چیزی که با دیدن این خبر به دلم اومد و زیر اون خبر کامنت کردم این بود که: ببین ****! اینجا مملکت منه! من بابام رو بابت این مملکت و عزتش دادم! حالا کجا برم که نلرزم؟!

البته خبرگزاری لطف کردن، کامنت منو منتشر نکردن :)

ان‌شاءالله سربلند و پیروز باشید. دعا کنید خدا دوباره بهم توفیق نوشتن رو بده.

در پناه خدا.
پاسخ:
سلام
خداوند بابای مرحومتون رو بیامرزه.
بابت حذف برخی واژگان(هرچند مخالفتی باهاشون ندارم) از شما پوزش میطلبم.
ناچارم بارحقوقی کامنت ها رو مدیریت کنم.
موفق باشید.
قلمتون پایدار.

سلام

من میگم آدامهای بزرگ که کارهای بزرگ انجام میدن دشمن های حسود زیاد دارن مثل امیر کبیر مثل بهشتی مثل مرتضی مطهری وحالاهم مثل احمدی تژاد که امیدوارم خداوند عمر طولانی به ایشان عطا فرماید

پاسخ:
سلام
همینطوره.
آمین.

ممنون از نوشته خوبتون

امیدوارم روزی کشوری سالم و پاک داشته باشیم

پاسخ:
پاینده باشید.
انشالله
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است

سلام با تشکر از مطلب خوبتون

من ساکن سمنان هستم نمی دونید خواهر ها و شوهر خواهر ها و خواهرزاده های ****** تو چه خونه ی اشرافی زندگی می کنن و با سر و وضعی تو سمنان و **** (زادگاه ******) جولان می دن.

 

درود بر احمدی نژاد که به خاطر پاکی و سالم ماندن خودش ،با برادرش هم کنار نیومد.

 

درود حاج محمود که سکوتت هم لرزه بر اندام این *** *** انداخته   

پاسخ:
سلام
ضمن تشکر از کامنت شما.
پوزش میطلبم بخاطر تعدیل کامنت.
رعایت جنبه های حقوقی کامنتها از وظایف مدیر وبلاگ است.
انشالله که عفو میفرمایید
این روزا همش یاد اون استاد اصلاح‌طلبِ کراواتی‌مون می‌افتم که می‌گفت «احمدی‌نژاد یه حسن مهم داره. اونم اینه که دزد نیست!»!!!

همین‌جوری... خاطره تعریف کردم!
احسنت 
پاسخ:
مخلصیم
۲۷ مرداد ۹۳ ، ۱۵:۳۸ آخی فائزه !!!!!!!!!!!!
چقدرجِزمیزنی جونم؟چیه؟؟چی شده؟چرا تو میسوزی ؟چکاره ای که اینقدر لرزان شدی؟حتماًپات رفته روپوست خربزه .آره ؟؟
۲۹ مرداد ۹۳ ، ۲۳:۵۱ شبکه وبلاگی استان کردستان

عزیز ارزشمند وبلاگ بسیار پر محتوای دارین به قلم زیبای شما وزاویه دید شما باید تبریک گفت شبکه وبلاگی در راستای حمایت از قلم ارزشی های مانندشما وبلاگ نویس محترم راه اندازی شده است ما افتخار می کنیم مطالب شما را در سایت بازنشر بدهیم بنابراین خواهشمندیم جهت تعامل وهمکاری بیشتر لینک ولوگوی سایت را در بخش پیوندهای با ارزشتان قرار بدهید وبا عضویت در آن نسبت به ارسال مطالب ارزشمندتان اقدام کنید تا ما نیز بر حسب وظیفه انجام وظیفه نموده وبازنشر بدهیم
یاعلی

http://www.kordestanweb.ir


پاسخ:
سلام
ممنون از لطف شما ولی آدرس سایتتان باز نشد ..چرا؟
ترس از حماقت و بلاهت شرط عقل است. واقعا باید از احمدی نژادی که هشت سال ریاست جمهوری اش هزینه مالی بیش از هشت سال جنگ تحمیلی داشت ترسید و بر سر حفظ منافع و مصالح ملی چو بید لرزید. 
پاسخ:
چه اشکالی داره ژورنالیسی آمار ارائه ندی؟
چه اشکالی داره به سایت مرکز آمار ایران مراجعه کنی و موجه و مستدل صحبت کنی؟
واقعا چه اشکالی داره غیرلجوجانه حرف بزنی؟
چه اشکالی داره بدون اینکه حس منفی به احمدی نژاد داشته باشی در موردش قضاوت کنی.
عزیز دل

سخنان حاوی فحش و افترا را تایید نکن.
دقت کن که فضای مجازی برای افراد ضد ولایت فقیه فضای بزرگی نشود. وقتی افرادی مثل شما، این چنین نظراتی را تایید میکنید، باعث خود بزرگ بینی دشمنان می شود. در حالی که سایت های فتنه گر، اصلا نظرات مخالف خودشان را تایید نمی کنند

و این چنین است که در فضای مجازی آنها فقط بیشتر و پر تعدادتر دیده می شوند

و این گونه می شود که شعار می دهند، رای من کجاست؟؟؟
پاسخ:
سلام
نظرتان محترم است اما قابل بحث.
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است

متاسفم جهت افرادی که داد از عدم ازادی بیان دارند و همواره ژست روشنفکری و.. میگیرند و خدا نکند کسی بر خلاف عقیده شان چیزی بگوید . قدرت بدست امثال فائزه ها و خاطره گویان و... بیافتد  هیچ نقدی را بر نمیتابند و **** میزنند.

تشکر از شما . اولین بار بود که به سایتتان سر زدم

پاسخ:
سلام
ممنون از کامنت شما

ارسال نظر

نظر دادن تنها برای اعضای بیان ممکن است.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.