شنود

سیاسی، فرهنگی، اجتماعی

شنود

سیاسی، فرهنگی، اجتماعی

شنود

در سپهر ملیِ «گفت و شنودِ» کشوری که ردپای 5000 سال تمدن در آن وجود دارد و مزین به آموزه های متعالی دینی همچون اسلام نیز هست، زیبنده نیست که سهم «گفتن» ها بسیار بیشتر از «شنیدن»ها باشد.
شنیدن نه به معنای پذیرشِ بی چون و چرا، بلکه ناظر بر این آسیب که قوه ی شنیداری ما بسیار کمتر از قوه ی گفتارمان فعال و آماده ارتباط با طرف مقابل است.
ما در غالب گفت وشنودهای فی مابین، اگر هم به ظاهر در حال توجه به سخنان طرف مقابل هستیم، درواقع منتظریم تا رشته ی سخن را در دست گرفته و آنچه را که از پیش آماده نموده ایم روانه ی روبرو کنیم.
این موضوع را یک آسیب فرهنگی عمیق برای کشوری که سعدی ها، فردوسی ها، خواجه نصیرها، ابن سیناها و ... را به جهان ارائه کرده است می دانم.
پایگاه شنود، محلی است برای شنیدن سخنان دوستان و عابرانی که در فضای مجازی گذرشان به این دریچه ی سخن می افتد.
فضای محقر «شنود»،
به شرط عدم اسائه ادب و رعایت نزاکت در سخن، به روی هر مخالف و موافقی گشوده است.

۱۲ مطلب در مرداد ۱۳۹۳ ثبت شده است

تا پیش از این میگفتند قدرت امریکا بر سه عنصر زَر و زور و تزویر استوار است.

اما اکنون باید گفت که زَر و تزویر دیگر جواب نمیدهد زیرا ملتهای جهان دیگر آن مردمان دو دهه ی پیش نیستند.

اینروزها امریکا تنها مهمترین راه برقراری هژمونی شیطانی خویش بر جهان را، عمدتاً روی دو پایه ی «زِر» و «زور» نگاهداشته است.

کشوری که از راه اندازی انقلابهای رنگی در کشورهای دیگر گرفته تا ایجاد دُمل های چرکینی همچون داعش، هیچ ابایی ندارد و خود را مُحق به دخالت در سیر تا پیاز مناطق مختلف جهان میداند به صرف اینکه حس زورمندی دارد.

کشوری که دائما دنبال بهانه های حقوق بشری در خارج از مرزهای خویش است.

کشوری که در حمایت از جانورانی که به اسم انسان در کشورهای خویش فتنه میکنند شانتاژهای رسانه ای برپا میکند.

کشوری که در سواحل مملکتی در آنسوی ایران بابت قصابی 290 سرنشینان بیگناه هواپیمای مسافربری به فرمانده ی متجاوز و حرام لقمه اش مدال شجاعت میدهد.

کشوری که از سگ هار و نجسی همچون اسرائیل در دریدن پیکر طفلان معصوم غزه، حمایتِ وقیحانه میکند حال برای فضاحت آدمکشان پلیس اش که انسانها را در قلب امریکا بخاطر بغض های نژادی راهی دیار عدم میکنند سرکوبهای فرگوسن را موضوعی کاملا داخلی خوانده و دیگر کشورها را از اظهار نظر در این مورد منع میکند.

آری،

کشوری که جفتک پرانی خس و خاشاکهای چموش کودتاچی 88 ایران را جنبش دموکراتیک خوانده و همه گونه حمایتی را برایشان فراهم نمود این بار اعتراضِ ایران در قبال سرکوب مردم امریکا در ایالت میسوری را «دخالت در مسائل داخلی امریکا» میخواند.

آیا این مصداق بارز «زِر زدن» دیپلماتیکِ وزارت خارجه یِ یک ابرقدرت نیست؟

حقیقت این است که از ابرقدرتی امریکا یک زِر زنی بیش نمانده است.

به اصل خبر توجه کنید :

"ماری هارف"، سخنگوی وزارت خارجه آمریکا در پاسخ به سوالی درباره انتقاد مصر، ایران، روسیه و چین نسبت به اعتراضات اخیر "فرگوسن" امریکا گفت: این یک مسأله داخلی است دیگران حق دارند هر چه که می‌خواهند بگویند. اتفاقاتی که در آمریکا می‌افتد با وقایع رخ داده در کشورهایی که نام بردید یکسان نیست. هنگامی که ما در کشور مشکلی داریم، صادقانه با آن روبرو می‌شویم حال آن که این کار همیشه در کشور آنها انجام نشده است. پیشنهاد می‌کنم کشورهای نامبرده نیز همین رویکرد را اتخاذ کنند. 


نتیجه  :

مسائل داخل امریکا به دولت امریکا مربوط میشود

مسائل داخل دیگر کشورها هم به دولت امریکا مربوط میشود

یعنی مسائل خارج امریکا به داخل امریکا مربوط میشود

پس مسائل خارج دیگر کشورها بشرطی که مسائل داخل امریکا نباشد به آنان میتواند مربوط باشد.

مساوی با اینکه مسائل داخل کشورهای دیگر اگر امریکا صلاح بداند داخل یا خارج بودنش تعیین میشود.

به معنای اینکه...

بیخیال خانم هارف!

فعلا شما با قصه ی فرگوسن، افکار داخلی امریکا را مشغول کنید تا اسرائیل در حملات جدیدش بهتر بتواند مشکلات غزه را که مشکلات داخلی اسرائیل محسوب میشود حل کند.

درست گفتم؟


بازنشر مطلب در راهکارنیوز +

۴ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۳۰ مرداد ۹۳ ، ۱۲:۳۴
مهران موزون

+

۹ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۸ مرداد ۹۳ ، ۱۴:۳۶
مهران موزون
قصه خیلی روشن تر از اینهاست.
- در قضیه رأی اعتماد به دولت یازدهم، جعفر میلی منفرد از سوی حسن روحانی برای وزارت علوم به مجلس معرفی میشود که مجلس به او اعتماد نمیکند.
سپس فرجی دانا معرفی شده و با گرفتن رأی اعتماد به وزارتخانه رفته و میلی منفرد را به سمت معاونت خویش منصوب مینماید.
اما انتصاب میلی منفرد به سمت معاونت این وزارتخانه، تنها دهن کجیِ وزیرعلومِ دولتِ حقوقدانانِ راستگو! به خانه ملت نیست.
او شاسی مدیریت وزارت علوم را نیز پایین آورده و به پلت فرم بدنه ی ریاست دانشگاههای کشور با کلید تدبیر دولت یازدهم، حالِ اساسی میدهد.
سوال : آیا پیام عملکردِ فرجی دانا به مجلس و مردم جز این است که : مهم نیست چه کسی وزیر باشد مهم منویات منادیان اعتدال و راستگویی در دولت فرزند سرخه ی سمنان است.

سوال مهم تر : آیا استیضاح فرجی دانا و برکناری احتمالی او، توفیری در روند فعلی مدیریتی این وزارتخانه ایجاد میکند؟
نگارنده، برکناری فرجی دانا را فاقد هرگونه اثر مثبت دانسته و دست برقضا کسی که قرار است در آستانه بازگشایی دانشگاهها به سرپرستی این وزارتخانه (تا معرفی گزینه بعدی به مجلس) گمارده شود بسیار مطیع تر از یک وزیر مستقر و دارای حکم وزارت بوده و گوش به فرمان خواهد بود.
مَخلص کلام اینکه نمایندگان محترم مراقب باشند زیرا اینروزها آنان که نگران پیگیری مردم و نظام در خصوص پرونده کرسنت هستند طبیعی است که خواهان ایجاد جنجال رسانه ای حول و حوش استیضاح وزیر منفعل وزارت علوم و فشار آوردن به وکلای ملت باشند.
بنظر میرسد نمایندگان مجلس می بایست بسیار هوشمندانه تر از اینها مراقب کیاست خویش باشند تا در چاله سیاست بازی برخی ها فرو نروند.

بازنشر مطلب در پایگاه 598  +
۸ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۷ مرداد ۹۳ ، ۱۶:۵۷
مهران موزون

وزیر محترم ارشاد،

به کسی کارت هنر میدهید که روی آنتن نجس VOA بیشرمانه 1400 سال فقاهت شیعه را ضدهنر خواند؟

م.ش آنقدر مغرض و بیسواد است که آثار هنر معماری و مهندسی فقیهی همچون شیخ بهایی(اعلی الله مقامه) را در اصفهان نمی بیند.

آقای جنتی،

از شما انتظار داریم که حرمت لباس مقدسی را که پدر بزرگوارتان برتن دارد فراموش نکنید.

آیا زیبنده است که وزیر ارشاد جمهوری اسلامی کسی را تکریم نماید که تمام تخم مرغهای شرافتش را در سبد فتنه گران 88 گذاشت؟

اگر کشف حجاب رسمی دختر این شخص، به او برنگردد اما فرورفتن شجریان در آغوش دخترکان مجری بی بی سی فارسی در قاب دوربین را که نمیتوان از وی نادیده گرفت!

به کجا چنین شتابان جناب جنتی؟


بازنشر مطلب در پایگاه راهکارنیوز +

۷ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۶ مرداد ۹۳ ، ۱۰:۵۰
مهران موزون

امام خامنه ای(مدظله) حرف آخر را زد :

- رابطه با آمریکا و مذاکره با این کشور به جز در موارد خاصی برای جمهوری اسلامی نه تنها هیچ نفعی ندارد بلکه ضرر هم دارد و کدام عاقلی است که دنبال کار بی‌منفعت برود!؟
- عده‌ای اینجور وانمود می‌کردند که اگر با آمریکایی‌ها دور میز مذاکره بنشینیم بسیاری از مشکلات حل می‌شود، البته ما می‌دانستیم اینجور نیست اما قضایای یک سال اخیر برای چندمین بار این واقعیت را اثبات کرد.
- از این ارتباطات نه تنها فایده‌ای عاید نشد بلکه لحن آمریکایی‌ها تندتر و اهانت‌آمیزتر شد و توقعات طلبکارانه‌ی بیشتری را در جلسات مذاکرات و در تریبون‌های عمومی بیان کردند.
- آمریکایی‌ها نه تنها دشمنی‌ها را کم نکردند بلکه تحریم ها را هم افزایش دادند! البته می‌گویند این تحریم‌ها، جدید نیست اما در واقع جدید است و مذاکره در زمینه‌ی تحریم هم، فایده‌ای نداشته است.
- نشست و برخاست و حرف زدن با آمریکایی ها، مطلقاً تأثیری در کم کردن دشمنی آنها ندارد و بدون فایده است.
-اینکار(مذاکره با امریکا) ما را در افکار عمومی ملت‌ها و دولت‌ها به تذبذب متهم می‌کند و غربی‌ها با تبلیغات عظیم خودشان، جمهوری اسلامی را دچار انفعال و دو گانگی جلوه می‌دهند.
- تا وقتی وضع کنونی یعنی دشمنی امریکا و اظهارات خصمانه دولت و کنگره آمریکا درباره ایران ادامه دارد تعامل با آنها نیز هیچ وجهی ندارد.

۱۳ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۲ مرداد ۹۳ ، ۲۲:۲۱
مهران موزون

اینروزها تاختن و تاختن و تاختن بر مردی که سکوتش هم لرزه بر اندام طیف فتنه و اشرافیت انداخته تنها بهانه ی کمکاری و فرار از مشکلات حضرات است.

اینان گاهی عنان را چنان از کف میدهند که نوک حملات خود را (صرفاً برای فرافکنی از بی لیاقتی های خویش) حتی به مردم هم میگیرند.

خیلی ها دنبال آنند که راز وحشت و لرزش پیکره ی اَبافتنه و تیمش از احمدی نژاد را بیابند. رازی که به خودی خود راز نیست و عملاً تشتی است که اینروزها در حال سرنگونی کامل از بام دادگاههای قوه محترم قضاییه است.

اما بعد..

هان ای آقای لفاظ!!

این ما نیستیم که میلرزیم.

این شمایید که مصداق بارز کسی هستید که در قطب جنوب دنبال راه چاره میگشت تا خود را گرم کند و برای گرم کردن خویش اقدام به تلقین روانی و ذهنی خود میکرد که : چه کسی گفته هوا سرد است؟ اصلا هم هوا سرد نیست. من گرمم است. من دارم از گرما خفه میشوم.

و طولی نکشید که مردم جنازه ی او را دیدند که عریان بر روی برفها افتاده و مرده است.

پزشک قانونی مرگ او را گرمازدگی تشخیص داد.

حال قصه ی توست!

این ما نیستیم که باید دنبال جای گرم باشیم بلکه این تو و رفقایت هستید که به دلیل خوشبینی های بیش از حد به دشمنان دزد و غارتگر و قاتل ایران و اسلام، ممکن است گرما زده شوی و از حال بروی.

این ما نیستیم که باید بلرزیم،

این شمایید که سکوت احمدی نژاد هم تمام وجودتان!! را به لرزه درآورده.

مراقب باشید توهین به مردم و ملت باعث نشود تا گرمازده شوید.

حرارت ملایم مردم را قدر بدانید و بیش از لفاظی نکنید.

آن ممه ی دهه هفتاد را که دهان برخی ها بوی شیر میداد لولو برد و اکنون صغیر تا کبیر این ملت در نطّاقی از امثال تو جلوترند.

به قول امام جمعه موقت و محترم اهواز : صدای ولی فقیه صدای خداست.

حواست باشد آقای گرم!

این مردم گوششان به صدای خداست و خدا نکند که این صدا برای خاموش کردن گرمای وجودت به ندا درآید.

بازنشر مطلب در سایت یزد ما +
بازنشر مطلب در سایت اهواز نوین +

بازنشر مطلب در سایت خاورستان +

بازنشر مطلب در خبرگزاری دانشجو +

باز نشر مطلب در  سایت «حرف تو» +

باز نشر مطلب در سایت دانا +

باز نشر مطلب در راهکارنیوز +

۲۶ نظر موافقین ۱ مخالفین ۱ ۲۰ مرداد ۹۳ ، ۱۳:۳۵
مهران موزون

مهران موزون - فیلم «پناهگاه» که شب گذشته (جمعه 17 مرداد 1393) از شبکه چهار سیما پخش شد و نگارنده به خوانندگان محترم تماشای این فیلم را توصیه میکند، آخرین روزهای زندگی آدولف هیتلر را در پناهگاه زیر زمینی برلین به تصویر میکشد.

هر چند که بازی خیره کننده ی آنتونی هاپکینز به کیفیت اثر افزوده است اما تأثیر نگرشهای صهیونیستی(در راستای تحقیر شخصیتی هیتلر) در این اثر هالیوودی کاملا پیداست.

هیتلر دیکتاتوری خشن و نژاد پرست بود اما اینکه او شخصاً مسبب راه اندازی جنگ جهانی دوم بوده باشد نکته ای است که به تأمل و تحقیق بیشتر نیاز دارد.

شاید شنیده باشید که سران صهیونیست بین الملل، 22 سال قبل از شروع جنگ جهانی دوم، اعلامیه ننگین بالفور را منتشر کردند که در آن رسما برای تشکیل کشوری یهودی در سرزمین فلسطین تأکید میکند.

نکته اینجاست که تا 22 سال(از 1917 تا 1939) پس از انتشار این اعلامیه، سران یهود موفق به جذب کمتر از 300 هزار نفر از یهودیان جهان در خاک فلسطین شدند و این برای تشکیل یک کشور کافی نبود.

اینکه گفته می شود جنگ جهانی دوم و کشتار یهودیان لهستان و ... موجب مهاجرت شدید یهودیان و تشکیل کشور اسرائیل شد دور از منطق و عقل نیست چرا که با آغاز جنگ جهانی دوم در سال 1939 و پایان آن در سال 1945 طولی نکشید که تولد سگ هار غرب آسیا(اسرائیل) اعلام شد و این یعنی اینکه اهرم فشار جنگ جهانی دوم باعث شد تا سران یهود به اندازه کفایت موفق به جذب جمعیت از یهودیان اروپایی شوند.

فیلم پناهگاه نشان میدهد که آدولف هیتلر 75 روز آخر عمر خود را در عمق 18 متری زمین گذرانده و در هفته آخر زندگی ننگین اش متوجه میشود که اکثر ژنرالهای تحت امرش او را کانالیزه کرده و فریب داده اند.

نکته ای که در این فیلم جالب توجه است همان عادت مألوف فیلمسازان هالیوودیست که در فیلمهای مفهومی و انتزاعی خویش (به زور یا به رضا) ناچارند نمادهای صهیونیستی را به عنوان ردپای قدرت و نفوذ یهود به جای بگذارند در همین راستا در پلان های مختلف فیلم پناهگاه و حتی در بک گراند هیتلر و افرادش شمعدانهای یهود را به بهانه ایجاد روشنایی در پناهگاه به تصویر می کشد و این یعنی اینکه : هیتلر در همان پناهگاه فرماندهی اش نیز تحت سیطره ی یهود بوده است.

اما بعد..

امروز وصیتامه ترجمه شده ی هیتلر را میخواندم و برای اولین بار متعجب شدم که او اینچنین و به این وضوح پرده از نقش سران یهود بین الملل، در ایجاد و آغاز جنگ جهانی دوم برداشته و از مقاومت خویش در برابر آنان برای آغاز این جنگ میگوید.

به متن پیاده شده ی وصیتنامه آدولف هیتلر بر روی یک فیلم مستند دقت فرمایید :

کلیک کنید+

بخشی از وصیتنامه هیتلر :

اینکه من و یا هر کس دیگری در آلمان در سال ۱۹۳۹ خواستار جنگ بوده ایم ، به هیچ وجه واقعیّت ندارد. این جنگ ، به ویژه ، خواستهٔ دولتمردانی بود که یا خود یهودی بودند و یا در راه منافع یهودیان فعالیّت می کردند و همانها بودند که به جنگ دامن زدند. من پیشنهادات بسیاری برای کنترل و محدود کردن تسلیحات نظامی ارائه کرده ام, که آیندگان برای تمام زمانها نتوانند از مسئولیت پذیری من برای آغاز جنگ چشم پوشی کنند. پیش از این من هرگز آرزو نمیکردم که پس از جنگ جهانی مرگبار اول , دومی بر علیه انگلیس و یا حتی آمریکا رخ دهد.قرنها خواهد گذشت, و خارج از ویرانه های شهرهای ما و آثار نفرت و تنفر از اینها که اکنون مسئول هستند و ما مجبوریم بابت همه چیز از آنها سپاسگزاری کنیم, یهودیان بین المللی و یارانشان رشد خواهند کرد.
سه روز قبل از آغاز جنگ بین آلمان و لهستان من برای بار چندم پیشنهاد خودم را برای حل مشکل بین آلمان و لهستان که شبیه مورد منطقه ی saar بود به سفیر بریتانیا در برلین اعلام کردم, که منطقه ی مورد نظر(منطقه ی آلمانی نشین لهستان) تحت نظارت بین المللی قرار گیرد. این پیشنهاد من را هیچکس نمیتواند انکار کند, این پیشنهاد تنها به این دلیل رد شد که محافل پیشرو در سیاستهای انگلیس جنگ میخواستند, زیرا هم کمی امیدوار بودند به مسئله ی تجارت و پر شدن حسابهایشان و هم تحت تاثیر تبلیغات گسترده ی بین المللی یهودیان بودند.

همچنین من آن را خیلی ساده میکنم که, اگر ملل اروپایی دوباره مانند سهام بین این توطئه گران بین المللی پول و امور مالی خرید فروش شوند, پس این نژاد یهود مسئول تحمیل کردن این مبارزات و جنگهای مرگبار است.من بیش از این هیچ کس را در شک و تردید نمیگذارم در این زمان که ممکن است میلیونها کودک آریایی از مردم اروپا از گرسنگی بمیرند و میلیونها مرد بزرگسال به طور دردناکی کشته شوند و صدها هزار زن و کودک در شهرها بمباران شوند و جنازه ی سوخته ی آنها در شهرها پراکنده شود
...


بازنشر مطلب در راهکارنیوز +

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۸ مرداد ۹۳ ، ۱۴:۰۸
مهران موزون

این پایان کار شهیدی است که کتاب «چهره ی حقیقی مصدق السلطنه» را نگاشت :

****

مصدق السلطنه (والی فارس در عهد قجر)

مصدق السلطنه(سمت چپ) در تفریحگاه دربند تهران

ایضاً دربند

در برابر محمدرضا

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۵ مرداد ۹۳ ، ۱۷:۱۵
مهران موزون

هان ای رجانیوزی ها!

هان ای جهان نیوزی ها!

هان ای بقیه نیوزی ها!!

از جانِ این استوانه زاده ی محترم چه میخواهید؟

بیست سال طول کشید تا قوه قضاییه کلی زحمت بکشد و به این نتیجه برسد که این گل پسر را به صحن دادگاه بکشد.

بیست ماه دیگر هم برسر این بیست سال صبر کنید تا حکم دادگاه صادر شود.

قبله که کج نمی شود؟

در شأن رسانه های نظام نیست که اینگونه به استوانه زاده های نظام گیر بدهند.

من نمی فهمم!! مگر جهان اسلام موضوع مهم تر از مهدی هاشمی ندارد؟

چرا کاری میکنید که این بنده خدا! برای درد دلش به رسانه های بیگانه ای همچون صفحات اطلاعرسانی فیس بوک پناه ببرد.

یعنی در این آشفته بازار رسانه های کشور یک سایت و روزنامه نبود و نیست که آقامهدی بتواند حرفش را بزند؟

حتی آرمان؟؟

آقای سلیمی نمین چرا هی میفرمایید «چرا کیفرخواست را بیرون نمیدهند»؟

آن یکی میگوید چرا دادگاه علنی نیست؟

این یکی میگوید بگذارید از زیر دربِ دادگاه ببینیم آن تو چه میگذرد؟

ای بابا!!

آقایان!

خانمها!

اینجا ایران است.

اجازه دهید قوه قضاییه کارش را بکند.

اجازه دهید بدون آنکه دادگاه را علنی کنند، بدون آنکه متن کیفرخواست را علنی کنند ، مهدی هاشمی را اعمال قانون کنند.

دنبال کدام کیفرخواست هستید؟

مگر غیر از این است که بارها و بارها کیفرخواست مهدی هاشمی از دهان و قلم بسیاری از دوستان رسانه ای، پیشاپیش درز کرده است؟

اینقدر روی اعصاب این خاندان استوانه نروید!!!

گناه دارند.

آخرتی هم هست!!

هی مهدی هاشمی....مهدی هاشمی....

ولمان کنید بابا!!

فعلا به فکر پایین آمدن نرخ خودرو باشید.

به فکر شروع مهرماه و چگونگی عملکرد حراست دانشگاه آزاد در خصوص حجاب دانشگاه آزاد باشید.

به فکر این باشید که بالاخره ناطق نوری به صحنه انتخابات خواهد آمد یا نه!!

به فکر این باشید که...

استغفرالله!

بیکارید هاااااا.


۸ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۲ مرداد ۹۳ ، ۱۷:۰۰
مهران موزون

پس از آنکه کمیسیون فرهنگی مجلس، علی مطهری را به عنوان کاندیدای عضویت در هیئت نظارت بر مطبوعات معرفی نکرد وی این اقدام را «بی تدبیری و دور از اخلاق» خواند اما درعین حال آن را قانونی دانست. +

اگر خوانندگان محترم بیاد داشته باشند چندی پیش نیز علی مطهری بابت ضعف نظارت بر وضعیت تردد موتورسیکلت های سطح شهر تهران نزد رهبر معظم انقلاب گلایه کرده بود و قس..

سوال این است که چه اشکالی دارد تا وضعیت تردد موتورسیکلت های بارکش در سطح شهر تهران به عنوان یک آسیب اجتماعی در کمیسیون های مربوطه مورد مداقه قرار گیرد و هیئت نظارتی متشکل از «یکنفر» آنهم به عضویت آقای علی مطهری برای پیگیری ساماندهی بر وضعیت این مشکل ترافیکی ایجاد و راه اندازی شود تا مردم دعاگوی ایشان باشند؟

بالاخره وقتی یک نماینده پارلمان جمهوری اسلامی موضوع نابسامانی های تردد موتورسیکلتهای تهران را نزد ارشدترین مدیر نظام مطرح میکند حتما و حُکما این موضوع یک مسئله ی بسیار مهم! و حاد! است لذا جا دارد تا فکری اساسی برای آن کرد.

چرا وقتی فرد شایسته! مدیر! مدبر! و خدوم! همچون علی مطهری تصمیم به خدمت دارد این فرصت از وی دریغ شود؟

بنظر نگارنده، این کم لطفی اعضای محترم خانه ملت، هم از انصاف دور است هم از تدبر و هم از قسمی که یاد کرده اند.

لطفا برای تبیین بیشتر دغدغه ی بجای! آقای مطهری نگاهی به تصاویر زیر مفید خواهد بود :


۳ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۵ مرداد ۹۳ ، ۰۹:۳۲
مهران موزون