شنود

سیاسی، فرهنگی، اجتماعی

شنود

سیاسی، فرهنگی، اجتماعی

شنود

در سپهر ملیِ «گفت و شنودِ» کشوری که ردپای 5000 سال تمدن در آن وجود دارد و مزین به آموزه های متعالی دینی همچون اسلام نیز هست، زیبنده نیست که سهم «گفتن» ها بسیار بیشتر از «شنیدن»ها باشد.
شنیدن نه به معنای پذیرشِ بی چون و چرا، بلکه ناظر بر این آسیب که قوه ی شنیداری ما بسیار کمتر از قوه ی گفتارمان فعال و آماده ارتباط با طرف مقابل است.
ما در غالب گفت وشنودهای فی مابین، اگر هم به ظاهر در حال توجه به سخنان طرف مقابل هستیم، درواقع منتظریم تا رشته ی سخن را در دست گرفته و آنچه را که از پیش آماده نموده ایم روانه ی روبرو کنیم.
این موضوع را یک آسیب فرهنگی عمیق برای کشوری که سعدی ها، فردوسی ها، خواجه نصیرها، ابن سیناها و ... را به جهان ارائه کرده است می دانم.
پایگاه شنود، محلی است برای شنیدن سخنان دوستان و عابرانی که در فضای مجازی گذرشان به این دریچه ی سخن می افتد.
فضای محقر «شنود»،
به شرط عدم اسائه ادب و رعایت نزاکت در سخن، به روی هر مخالف و موافقی گشوده است.

مارادونا را ول کنید علی مطهری را بگیرید

شنبه, ۷ تیر ۱۳۹۳، ۱۲:۰۷ ق.ظ

سایت بهارنیوز(ارگان اصلاح طلبان) گزارش داده است که علی مطهری در حسینیه اعظم نجف آباد پس از کلی اظهارات حمایت آمیز از سران فتنه افاضه فیوزات!! کرده است که :

(( عده‌ای اصرار دارند بگویند انقلاب ریزش‌هایی دارد و رویش‌هایی که رویش‌های آن بسیار بیشتر از ریزش‌هاست در حالی که فقط کسانی که در مقابل انقلاب حمله مسلحانه انجام می‌دهند همچون گروه فرقان و سازمان منافقین ریزش‌های انقلاب هستند))

اگر علی مطهری خبر ندارد و نمیداند که بحث ریزشها و رویشها اصرار عده ای!!! نیست بلکه از فرمایشات و گفتمان های خاص انتشار یافته از سوی ولایت امر است (که از سال 78 تاکنون در مقاطع مختلف بیان فرموده اند) باید گفت : که دوستان ارزشی مجلس، مارادوناهای عرصه سیاست کشور را رها کنند و علی مطهری را مهار کنند.

اما اگر علی مطهری آگاهانه فرمایشات و نظریات مدیریت ارشد و هوشمند نظام را نادیده میگیرد بهتر است بداند : ضدولایت فقیه بودن شاخ و دم ندارد! لذا به قول «حسام الدین آشنا» مراقب شأن خود که آن را از شأن پدر به عاریت گرفته باشد.

بد نیست علی مطهری این منابع را برای دسترسی به سواد بیشتر، مرور کند :

لیست بیانات حضرت آقا در خصوص ریزشها و رویش ها +

اینهم خطبه ی معروف «ریزشها و رویشها» در سال 1378   +

اینکه علی مطهری در چه سالی به بلوغ عقلی رسیده است را ما بیخبریم اما بلاشک در سال 1378 بلوغ سنی ایشان کامل بوده است.


انعکاس مطلب در سایت راهکارنیوز +

انعکاس مطلب در سایت همه باهم +

موافقین ۰ مخالفین ۱ ۹۳/۰۴/۰۷
مهران موزون

نظرات  (۵)

۰۷ تیر ۹۳ ، ۰۹:۰۰ سرباز گمنام08
خدا ان شاالله شر دشمنان اسلام وانقلاب را به خودشان برگرداند

این مطلب در سایت ما درج شد
موفق باشید
یاعلی
پاسخ:
سلام
سربلند باشی اخوی.
پسر نوح با بدان بنشست
خاندان نبوتش گم شد
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است
آری آقای مطهری. درک می کنم حس آقا زادگی شما را. شما همیشه فکر کرده اید
اگر پدرم زنده بود الان رهبر بود و من هم برای خودم چه کسی بودم..!
اتفاقا فرزندان شهید بهشتی و چند نفر دیگر از آقا زادگان هم همین حس شما
را دارند!!
بریزید ****** را و **** *** ******* دوره کودکیتان را.
پاسخ:
از ویراش کامنت عذرخواهی میکنم. هرچند حقیقت را فرموده اید!

سلام مطلب شما درسایت  مرکزی استان سیستان و بلوچستان (همه با هم )با ذکر منبع درج شد .

لینک مطلب شما:

 http://baham91.ir/vdcfexdy.w6dcxagiiw.html

درصورت به روز رسانی لینک مطالب خود را برای ما ارسال نمایید

منتظر مطالب ارزشمند شما دوست عزیز هستیم

هدیه سایت همه با هم به شما افسرمجازی

آمد رمضان هست دعا را اثری
دارد دل من شور و نوای دگری
ما بنده عاصی و گنهکار توییم
ای داور بخشنده بما کن نظری
پاسخ:
سلام
ماجور باشید
طاعاتتان قبول حق
چرا همه فرزندان بزرگان انقلاب پسر نوح شده اند: فرزند شهید بهشتی،فرزند شهید مطهری،فرزند مرحوم طالقانی ، فرزند آقای هاشمی،فرزند مرحوم سید احمد خمینی و...این چه دشمن تراشی است که برای نظام درست می کنید؟ آیا اگر کسی طرز تفکرش با شما متفاوت بود می شود پسر نوح و سامری و....؟
چشمها را باید شست .....
پاسخ:
اولاً : علیک سلام
دُیُماً : دراین مطلب، کلمه ی «نوح» و یا «فرزند نوح» می بینید؟ نامی از فرزند شهید بهشتی می بینید؟ اسمی از فرزند طالقانی آمده؟ چه اشکالی دارد که عین «متن» و واژگان نوشته شده را مورد مداقه و بحث قرار دهید؟ چرا وقتی گیر می اُفتید به بیراهه و خاکی میزنید؟کارتان به جایی کشیده که حتی حق نداریم از رهبری و فرمایشاتش دفاع کنیم؟ حق نداریم حتی لینک و اسناد گفته های معظم له را به عنوان دلیل و سند بیاوریم؟ این عین افراطی گری نیست؟ در هر مطلبی از «شنود» که نامی از فرزندان سید احمد خمینی(ره) آمد همانجا در موردش بحث کنید لطفا.
ضمناً : فرزند داریم تا فرزند!! سید علی خمینی را ببینید! انسان از دیدن روی ماهش کیف میکند! از مواضعش و سخنانش مشعوف میشود. خدا حفظش کند!انصافا بوی سید احمد فقید را از ایشان حس میکنم(اجازه هست در این زمینه طرز تفکرم با شما یکسان نباشد؟)
سیُماً : ما برای نظام دشمن تراشیده ایم؟ طرف آمده مستقیما سخنان و گفتمان رهبری را مورد حمله قرار داده و ما داریم به ایشان تذکر میدهیم که جایگاه و شأن خود را حفظ کند(همان فرزند فلانی بودنش را میگویم که شما رویش تأکید کرده اید) بحث ریزشها و رویش ها اختصاصاً از طرف حضرت آقا طی 15 سال اخیر بیان و منتشر میشود، طرف خودش آمده و با ریزشهای مدنظر ایشان همذات پنداری کرده فلذا از شدت ناراحتی اقدام به پاک کردن صورت مسئله میکند و به قول مقام معظم رهبری به زور میخواهد از کشتی انقلاب(نگفتم نوح) پیاده شود شما چرا زور بیخودی میزنید اخوی؟ به زور که نمیتوان عسلِ فرزند شهید مطهری بودن را در دهان علی مطهری فرو کرد! خودش نمیخواهد روی ارزشهای انقلابی پدرش(که مهمترین آن پشتیبانی از ولایت فقیه است) بماند شما چرا کاسه داغتر از آش میشوی عزیزم؟ حداکثر مانند بنده به ایشان تذکر بده (درست مثل من) چرا توپَت را وارد دروازه خودی میکنی؟ (اگر خودی باشی...اما اگر جزو مارادوناها باشی که زیاده عرضی نیست)
چهارماً : قصه سامری را در پُست خودش بحث کن. چرا کسی را که نانجیبان و بی عفافانی همچون گوگوش و دیگر دخترکان بی بی سی را در آغوش میکشد با خانواده ی شهدای بزرگ انقلاب کنار هم می آوری جانم!!!!
پنجماً : میم بده!!

ارسال نظر

نظر دادن تنها برای اعضای بیان ممکن است.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.