شنود

سیاسی، فرهنگی، اجتماعی

شنود

سیاسی، فرهنگی، اجتماعی

شنود

در سپهر ملیِ «گفت و شنودِ» کشوری که ردپای 5000 سال تمدن در آن وجود دارد و مزین به آموزه های متعالی دینی همچون اسلام نیز هست، زیبنده نیست که سهم «گفتن» ها بسیار بیشتر از «شنیدن»ها باشد.
شنیدن نه به معنای پذیرشِ بی چون و چرا، بلکه ناظر بر این آسیب که قوه ی شنیداری ما بسیار کمتر از قوه ی گفتارمان فعال و آماده ارتباط با طرف مقابل است.
ما در غالب گفت وشنودهای فی مابین، اگر هم به ظاهر در حال توجه به سخنان طرف مقابل هستیم، درواقع منتظریم تا رشته ی سخن را در دست گرفته و آنچه را که از پیش آماده نموده ایم روانه ی روبرو کنیم.
این موضوع را یک آسیب فرهنگی عمیق برای کشوری که سعدی ها، فردوسی ها، خواجه نصیرها، ابن سیناها و ... را به جهان ارائه کرده است می دانم.
پایگاه شنود، محلی است برای شنیدن سخنان دوستان و عابرانی که در فضای مجازی گذرشان به این دریچه ی سخن می افتد.
فضای محقر «شنود»،
به شرط عدم اسائه ادب و رعایت نزاکت در سخن، به روی هر مخالف و موافقی گشوده است.

قسم حضرت عباس محسن رضایی باز هم بیرون زد!

يكشنبه, ۴ اسفند ۱۳۹۲، ۱۱:۵۶ ق.ظ

محسن رضایی در مصاحبه ای که با رسانه ی منتسب به خودش انجام داده باز هم برای میدان دادن به نیروهای جوانتر در بدنه مدیریتی کشور تاکید کرده و گفته است :

(( یکی از مهم‌ترین دستاورد‌های انقلاب، این بود که عرصه انقلاب و جنگ تبدیل شد به یک دانشگاه بزرگ. به همین دلیل هم بود که بسیاری از نیروهایی که به مناصب مهم مدیریتی رسیدند، کسانی بودند که از دل همین دانشگاه بیرون آمده بودند و توانستند به کشور کمک کنند. این مساله در دهه‌های بعد از جنگ، کمرنگ شد که بسیار موضوع حائز اهمیتی است و باید اکنون به آن پرداخته شود. چراکه اگر به آن توجه نشود، ممکن است در آینده در این حوزه آسیب ببینیم.))  ( اینجا )

این درحالی است که محسن رضایی از نام و نشاندارترین مخالفان آشکار و پنهان دکتر احمدی نژاد بوده و هست و هنوز سخن معروف و متواضعانه! وی که گفته بود : احمدی نژاد از نیروهای دست ششم ما بود.

از ذهن اهالی رسانه پاک نشده است.

حال این تناقض را چه کنیم جناب رضایی؟

بالاخره نیروهای جوانتر برای مدیریت کشور باید به میدان بیایند یا خیر؟

و اگر چنین است و شما خود را جزو نسل اول انقلاب و پیشکسوتان میدانید چرا پس از پایان هر انتخابات فوراً برای ثبت نام در انتخابات بعدی هدفگذاری میکنید؟

چرا ترافیک حضور در انتخابات را خلاف گفته هایتان بالا میبرید؟

نکند منظورتان از جوانگرایی صرفاً جوانان خاصی!! است که مد نظر شما باشند و بس؟





موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۲/۱۲/۰۴
مهران موزون

نظرات  (۲)

۰۴ اسفند ۹۲ ، ۱۷:۴۷ کفشدار هیئت
این یک بام دو هوای ایشان یعنی "ما تشنگان قدرتیم نه شیفتگان خدمت " 
محسن حسن زاده دم آمریکا

پاسخ:
؟؟

ارسال نظر

نظر دادن تنها برای اعضای بیان ممکن است.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.