شنود

سیاسی، فرهنگی، اجتماعی

شنود

سیاسی، فرهنگی، اجتماعی

شنود

در سپهر ملیِ «گفت و شنودِ» کشوری که ردپای 5000 سال تمدن در آن وجود دارد و مزین به آموزه های متعالی دینی همچون اسلام نیز هست، زیبنده نیست که سهم «گفتن» ها بسیار بیشتر از «شنیدن»ها باشد.
شنیدن نه به معنای پذیرشِ بی چون و چرا، بلکه ناظر بر این آسیب که قوه ی شنیداری ما بسیار کمتر از قوه ی گفتارمان فعال و آماده ارتباط با طرف مقابل است.
ما در غالب گفت وشنودهای فی مابین، اگر هم به ظاهر در حال توجه به سخنان طرف مقابل هستیم، درواقع منتظریم تا رشته ی سخن را در دست گرفته و آنچه را که از پیش آماده نموده ایم روانه ی روبرو کنیم.
این موضوع را یک آسیب فرهنگی عمیق برای کشوری که سعدی ها، فردوسی ها، خواجه نصیرها، ابن سیناها و ... را به جهان ارائه کرده است می دانم.
پایگاه شنود، محلی است برای شنیدن سخنان دوستان و عابرانی که در فضای مجازی گذرشان به این دریچه ی سخن می افتد.
فضای محقر «شنود»،
به شرط عدم اسائه ادب و رعایت نزاکت در سخن، به روی هر مخالف و موافقی گشوده است.

تفو بر تو ای چرخ گردون، تفووو!

يكشنبه, ۱۷ شهریور ۱۳۹۲، ۰۷:۰۶ ق.ظ

جوان آنلاین نوشت : +

جواد کریمی قدوسی، عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس با بیان اینکه این افراد از فتنه و فتنه‌گران حمایت کردند، گفت:

من در اینجا مستند به یک سندی که ان‌شاءالله در آینده‌ای نزدیک بیشتر باز می‌شود، می‌گویم که بعضی از لایه‌های پنهان این فتنه با بعضی از سران ناتو ارتباط برقرار کرده و به توافق رسیده‌ بودند که وقتی کار ما جلو رفت و توانستیم پاستور و برخی از وزارتخانه‌ها را بگیریم، از شما استمداد می‌کنیم و شما هم حملات موشکی خود را به ایران شروع کنیدیعنی همین اتفاقی را که این روزها می‌خواهد در سوریه با حمایت تروریست‌ها رخ دهد، ‌ برای ملت ایران تدارک دیده بودند. وی افزود: سند و نوار صحبت یکی از سران فتنه موجود است که در باغ خصوصی ملک‌عبدالله به ملاقات وی می‌رود و از این فردی که امروز مورد طعن و لعنت امت اسلام است، استمداد می‌کند. عبدالله‌ به این فتنه‌گر می‌گوید که بمانید و رقابت کنید و آن فرد هم می‌گوید: «ما آمده‌ایم تا به شما عرض کنیم که اعلی‌حضرتا، آن کسی که ما از او حمایت می‌کنیم، همان کسی است که شما می‌خواهید.» 



سپس وی [عبدالله وهابی] می‌گوید: «چرا اینقدر در کشورهای عربی حضور دارید‌؟ می‌خواهید دستور دهم که ایران را روی سر شما آوار کنند؟»

که این فتنه‌گر در جواب می‌گوید «اعلی‌حضرتا، به شما قول می‌دهم که اگر آقای موسوی رأی آورد، از هر کجا که شما امر کنید، بیرون می رویم»


                                              ***

کار خدا را ببینید :

اکنون چهار سال پس از شکری که عبدالله (قاتل شیعیان) نسبت به مرزپرگهر ایران خورده است موشک های سوریه در جنگ نیابتی ایران و امریکا آماده اند تا ریاض و جده را برسر عبدالله آوار کنند.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۲/۰۶/۱۷
مهران موزون

نظرات  (۹)

جنگ برای ما یه موهبت هست ازش نمیترسیم و انتظارش رو میکشیم انشالله عدو میشود سبب خیر و همزمان همه دشمنان منطقه ای و داخلی رو نابود میکنیم اتفاقات این روزها بعد از انتخواب روحانی که باعث نارحتی بود ایجاد خوشحالی کرد برای ما ، دولت اعتدال هم زودتر از اون چیزی که فکرش رو میکردیم خودش رو داره نشون میده ، بعد از انتخواب یه اصلاح طلب برای ریاست شورای شهر تهران امیدوارم اصول گرا ها زودتر به خودشون بیان و متحد بشن انشالله

بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است
ما چهار ساله که منتظر این مدارک خیانت هستیم.
اما حتی یک پرونده فساد اقتصادی (چیزی مثلا شبیه به آقایان ********* ******* ***** و ... غیره) دست ما ندادند حداقل بدونیم که با کی طرفیم.
در آخر:
سخت است فهماندن چیزی به کسی که در قبال نفهمیدنش پول می گیرد.
پاسخ:
1) چهارساله منتظر مدرک این خیانت هستید؟ یعنی شما چهارساله که در جریان این خیانت هستید و خبر دارید؟
2) شما کی هستید که منتظر این مدرکید؟ قاضی القضات؟ یا دادستان کل؟ یا مثل من شنونده ی مردمی این مصیبت ها؟
3) پرونده ی فساد رو دست تون نمیدن مگه اینکه مسئول دریافتش باشی. مسئول دریافت چنین مدارکی هم فکر نمی کنم بیاد توی این وبلاگ ساده و طلب مدرک کنه.
4) تو با هیشکی طرف نیستی مگر وجدانت که ظاهرا توی صندوقچه ی مادربزرگ قایمش کردی . چون اگر ذره ای وجدانت رو بکار بگیری به اهل قلم فقط بابت اینکه به عشق دین و وطنشون قلم میزنند توهین نمیکنی. من پول نمیگیرم ولی بابای هرچی دشمن ایرانه درمیارم با همین قلم به کوری هرچی ضدا ایران و ضداسلامه.
5) تو که می فهمی و فهمت!! از پارو میره بالا چرا از خودت این سوال رو نمیپرسی که اون خائنی که چهارساله خیانت هاش رو ی مناره ی اینترنت این مملکته، چهارساله که ریز و درشت مسئولین کشور ، دارن خائن بودنشو فریاد میزنن حتی به اندازه ی یه «نخود» مردانگی نداره بره دادگاه و از اتهام زنندگان شکایت کنه؟
نکنه میخوای بگی ایشون برای مردم و مسئولینی که متهم به خیانتش کردن و میکنن تره خُرد نمیکنه؟ اگر اینطوره توام ازش تبعیت کن و کاسه داغتر از آش نشو و  جوش زیادی نزن که شیرت خشک نشه.
اما اگر اینقدر اهمیت داره این اتهامات(که حتما داره) و امثال تو با دشنام دادن به دیگران  میخوان رد ...کاری های ایشون رو پاک کنن طبیعیه که خودش از همه مستحق تره برای پیگیری.
شک نکن آقای با فهم و کمالات : کسی که در برابر اینهمه اتهام فوق سنگین که مفهومش چیزی جز «سلطان حسین صفوی بودن» نیست سکوت کرده و خفقان گرفته یه ککی به تنبونش هست که صداش درنمیاد.
بنابراین بجای متهم کردن دیگران به نفهمی و مزدوری، بهتره بری بنشینی روبروی آینه.
ضمناً میخوای اینجا نظراتت آپ بشه توهین نکن و مثل بنی بشر بنویس
راستی تایادم نرفته : اگه واقعا دنبال حقیقتی خودت رو عذاب نده و بجای حمله به بنده بشین یه خورده توی اینترنت سرچ کن  تا سند این خیانت رو ببینی. محض اطلاعات چهارساله که روی اینترنته.
مطمئنم که میتونی که خیلی!!!! فهمت بالاست.
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است
آقامحمد مثلاً میخواستی چیکارکنی؟کسی که با وجود این همه براهین روشن حقیقت رو انکار میکنه میخواد چی رو داوری کنه؟کسی که به این راحتی تهمت میزنه اصلاًشایستگی داوری کردن نداره ، پسرخوب **** ****** *** *** **** ****** دوستاتو نگاه کن بلکه یه فکری به حالت بشه
هیچ مدرکی وجود نداره.
هیچی.
وقتی حکومت در راستای تخریب چند اصلاح طلب در کنفرانس برلین حاضر به نمایش مرد برهنه و زن رقاصه می کنه، چرا مدرک رو نمی کنه تا این ها رسوا بشن؟
از چی مر ترسه؟
چرا دادگاهی شون نمی کنه؟
;)
پاسخ:
این نظام ،مصلحت هایی هم داره عزیزم.
اندکی صبر
سلام حج مهران.
با نظر «محمد» بسیار موافقم:
سخت است فهماندن چیزی به کسی که در قبال نفهمیدنش پول میگیرد.
سخت است فهماندن جماعتی که در قبال اختلاف رای 13 میلیونی!!! میگویند قطعا تقلب شده اما اختلاف رای 250 هزار تایی را آزاد ترین انتخابات جهان میدانند.
سخت است فهماندن جماعتی که صدها سال تحقیر و کشتار و غارت و خون به جگر کردن فرزندان کورش کبیر و مریدان مولا علی (ع) را توسط وحشی های انگلیسی و آمریکایی و اسرائیلی دیده اند، اما احمقانه هنوز هم بر طبل رابطه با آمریکا می کوبند.
سخت است فهماندن این جماعت آیه زیر را:
«و نرید ان نمن علی الذین استضعفوا فی الارض و نجعلهم ائمه و نجعلهم الوارثین»
بله سخت است........
پاسخ:
سلام داداش حسین.
دقیقا هاااااا خیلی سخت است.
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است
سلام
همون فرد خائن هر چند که هویتش لو بره چندان تاثیری بر روندی که اصحاب فتنه در دولت جدید پیش گرفته اند نداره!
اول باید اون فرد منافقی رو مورد هدف قرار داد که به عنوان یک مسئول مملکتی قبل از اعلام نتایج انتخابات 88 برای کاندیدای فتنه پیام تبریک فرستاد و بعد برای رفع آبرو ریزی اش به دامن رهبر انقلان پناه برد و همه چیز را انکار کرد ... در حالی که به پشتوانه همان پیام تبریک بود که آقای موسوی مصاحبه مطبوعاتی قبل از اعلام نتایج برگزار میکنه! اون فرد منافق هنوز هم داره ** *** ******* ** ***** ***** **** ****
مطمئنم که خداوند متعال هم در این دنیا و هم در آخرت رسوایش میکند ...
پاسخ:
سلام
نشنیدی میگن الخائن خائف؟
۱۸ شهریور ۹۲ ، ۱۱:۲۱ مصطفی طالبیـ
زیبا بود...
و تامل برانگیز..
ممنون میشم به ماهم سر بزنید...
                     بچه های قلم"به یاد سید مرتضی آوینی"
                                            
                  یا علی
پاسخ:
سلام اخوی.
خدمت میرسم.
بالاخره از اطلاعات انداختنت بیرون ؟
پاسخ:
از کدوم اطلاعات؟
وزارت اطلاعات؟... هیچوقت افتخارشو نداشتم.
از روزنامه ی اطلاعات؟.....تا آقای دعایی هست هوسش رو هم نخواهم داشت.
از اطلاعات و پذیرش فرودگاه ها؟.. صدام به اون نازکی که فکر میکنید نیست.
از اطلاعات اینترنتی؟ چنین چیزی قابل انجام نیست. تا اینترنت هست منم به اطلاعاتش دسترسی دارم.
حالا کدومشو میگی؟
پسره ی پدرصلواتی وقتی یه حرفی توی دهان مبارک بیات شده و میخوای تخلیه اش کنی اول یه خورده مزمزه اش کن ببین ربطی داره؟
الان این تیکه ای که تف کردی به شنود بابت دفاعت از عبدالله ی وهابی بود؟
ممنون از سایت خوبتون

ارسال نظر

نظر دادن تنها برای اعضای بیان ممکن است.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.