شنود

سیاسی، فرهنگی، اجتماعی

شنود

سیاسی، فرهنگی، اجتماعی

شنود

در سپهر ملیِ «گفت و شنودِ» کشوری که ردپای 5000 سال تمدن در آن وجود دارد و مزین به آموزه های متعالی دینی همچون اسلام نیز هست، زیبنده نیست که سهم «گفتن» ها بسیار بیشتر از «شنیدن»ها باشد.
شنیدن نه به معنای پذیرشِ بی چون و چرا، بلکه ناظر بر این آسیب که قوه ی شنیداری ما بسیار کمتر از قوه ی گفتارمان فعال و آماده ارتباط با طرف مقابل است.
ما در غالب گفت وشنودهای فی مابین، اگر هم به ظاهر در حال توجه به سخنان طرف مقابل هستیم، درواقع منتظریم تا رشته ی سخن را در دست گرفته و آنچه را که از پیش آماده نموده ایم روانه ی روبرو کنیم.
این موضوع را یک آسیب فرهنگی عمیق برای کشوری که سعدی ها، فردوسی ها، خواجه نصیرها، ابن سیناها و ... را به جهان ارائه کرده است می دانم.
پایگاه شنود، محلی است برای شنیدن سخنان دوستان و عابرانی که در فضای مجازی گذرشان به این دریچه ی سخن می افتد.
فضای محقر «شنود»،
به شرط عدم اسائه ادب و رعایت نزاکت در سخن، به روی هر مخالف و موافقی گشوده است.

راز آغاز جنگ جهانی دوم از قلم هیتلر

شنبه, ۱۸ مرداد ۱۳۹۳، ۰۲:۰۸ ب.ظ

مهران موزون - فیلم «پناهگاه» که شب گذشته (جمعه 17 مرداد 1393) از شبکه چهار سیما پخش شد و نگارنده به خوانندگان محترم تماشای این فیلم را توصیه میکند، آخرین روزهای زندگی آدولف هیتلر را در پناهگاه زیر زمینی برلین به تصویر میکشد.

هر چند که بازی خیره کننده ی آنتونی هاپکینز به کیفیت اثر افزوده است اما تأثیر نگرشهای صهیونیستی(در راستای تحقیر شخصیتی هیتلر) در این اثر هالیوودی کاملا پیداست.

هیتلر دیکتاتوری خشن و نژاد پرست بود اما اینکه او شخصاً مسبب راه اندازی جنگ جهانی دوم بوده باشد نکته ای است که به تأمل و تحقیق بیشتر نیاز دارد.

شاید شنیده باشید که سران صهیونیست بین الملل، 22 سال قبل از شروع جنگ جهانی دوم، اعلامیه ننگین بالفور را منتشر کردند که در آن رسما برای تشکیل کشوری یهودی در سرزمین فلسطین تأکید میکند.

نکته اینجاست که تا 22 سال(از 1917 تا 1939) پس از انتشار این اعلامیه، سران یهود موفق به جذب کمتر از 300 هزار نفر از یهودیان جهان در خاک فلسطین شدند و این برای تشکیل یک کشور کافی نبود.

اینکه گفته می شود جنگ جهانی دوم و کشتار یهودیان لهستان و ... موجب مهاجرت شدید یهودیان و تشکیل کشور اسرائیل شد دور از منطق و عقل نیست چرا که با آغاز جنگ جهانی دوم در سال 1939 و پایان آن در سال 1945 طولی نکشید که تولد سگ هار غرب آسیا(اسرائیل) اعلام شد و این یعنی اینکه اهرم فشار جنگ جهانی دوم باعث شد تا سران یهود به اندازه کفایت موفق به جذب جمعیت از یهودیان اروپایی شوند.

فیلم پناهگاه نشان میدهد که آدولف هیتلر 75 روز آخر عمر خود را در عمق 18 متری زمین گذرانده و در هفته آخر زندگی ننگین اش متوجه میشود که اکثر ژنرالهای تحت امرش او را کانالیزه کرده و فریب داده اند.

نکته ای که در این فیلم جالب توجه است همان عادت مألوف فیلمسازان هالیوودیست که در فیلمهای مفهومی و انتزاعی خویش (به زور یا به رضا) ناچارند نمادهای صهیونیستی را به عنوان ردپای قدرت و نفوذ یهود به جای بگذارند در همین راستا در پلان های مختلف فیلم پناهگاه و حتی در بک گراند هیتلر و افرادش شمعدانهای یهود را به بهانه ایجاد روشنایی در پناهگاه به تصویر می کشد و این یعنی اینکه : هیتلر در همان پناهگاه فرماندهی اش نیز تحت سیطره ی یهود بوده است.

اما بعد..

امروز وصیتامه ترجمه شده ی هیتلر را میخواندم و برای اولین بار متعجب شدم که او اینچنین و به این وضوح پرده از نقش سران یهود بین الملل، در ایجاد و آغاز جنگ جهانی دوم برداشته و از مقاومت خویش در برابر آنان برای آغاز این جنگ میگوید.

به متن پیاده شده ی وصیتنامه آدولف هیتلر بر روی یک فیلم مستند دقت فرمایید :

کلیک کنید+

بخشی از وصیتنامه هیتلر :

اینکه من و یا هر کس دیگری در آلمان در سال ۱۹۳۹ خواستار جنگ بوده ایم ، به هیچ وجه واقعیّت ندارد. این جنگ ، به ویژه ، خواستهٔ دولتمردانی بود که یا خود یهودی بودند و یا در راه منافع یهودیان فعالیّت می کردند و همانها بودند که به جنگ دامن زدند. من پیشنهادات بسیاری برای کنترل و محدود کردن تسلیحات نظامی ارائه کرده ام, که آیندگان برای تمام زمانها نتوانند از مسئولیت پذیری من برای آغاز جنگ چشم پوشی کنند. پیش از این من هرگز آرزو نمیکردم که پس از جنگ جهانی مرگبار اول , دومی بر علیه انگلیس و یا حتی آمریکا رخ دهد.قرنها خواهد گذشت, و خارج از ویرانه های شهرهای ما و آثار نفرت و تنفر از اینها که اکنون مسئول هستند و ما مجبوریم بابت همه چیز از آنها سپاسگزاری کنیم, یهودیان بین المللی و یارانشان رشد خواهند کرد.
سه روز قبل از آغاز جنگ بین آلمان و لهستان من برای بار چندم پیشنهاد خودم را برای حل مشکل بین آلمان و لهستان که شبیه مورد منطقه ی saar بود به سفیر بریتانیا در برلین اعلام کردم, که منطقه ی مورد نظر(منطقه ی آلمانی نشین لهستان) تحت نظارت بین المللی قرار گیرد. این پیشنهاد من را هیچکس نمیتواند انکار کند, این پیشنهاد تنها به این دلیل رد شد که محافل پیشرو در سیاستهای انگلیس جنگ میخواستند, زیرا هم کمی امیدوار بودند به مسئله ی تجارت و پر شدن حسابهایشان و هم تحت تاثیر تبلیغات گسترده ی بین المللی یهودیان بودند.

همچنین من آن را خیلی ساده میکنم که, اگر ملل اروپایی دوباره مانند سهام بین این توطئه گران بین المللی پول و امور مالی خرید فروش شوند, پس این نژاد یهود مسئول تحمیل کردن این مبارزات و جنگهای مرگبار است.من بیش از این هیچ کس را در شک و تردید نمیگذارم در این زمان که ممکن است میلیونها کودک آریایی از مردم اروپا از گرسنگی بمیرند و میلیونها مرد بزرگسال به طور دردناکی کشته شوند و صدها هزار زن و کودک در شهرها بمباران شوند و جنازه ی سوخته ی آنها در شهرها پراکنده شود
...


بازنشر مطلب در راهکارنیوز +

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۳/۰۵/۱۸
مهران موزون

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

نظر دادن تنها برای اعضای بیان ممکن است.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.