شنود

سیاسی، فرهنگی، اجتماعی

شنود

سیاسی، فرهنگی، اجتماعی

شنود

در سپهر ملیِ «گفت و شنودِ» کشوری که ردپای 5000 سال تمدن در آن وجود دارد و مزین به آموزه های متعالی دینی همچون اسلام نیز هست، زیبنده نیست که سهم «گفتن» ها بسیار بیشتر از «شنیدن»ها باشد.
شنیدن نه به معنای پذیرشِ بی چون و چرا، بلکه ناظر بر این آسیب که قوه ی شنیداری ما بسیار کمتر از قوه ی گفتارمان فعال و آماده ارتباط با طرف مقابل است.
ما در غالب گفت وشنودهای فی مابین، اگر هم به ظاهر در حال توجه به سخنان طرف مقابل هستیم، درواقع منتظریم تا رشته ی سخن را در دست گرفته و آنچه را که از پیش آماده نموده ایم روانه ی روبرو کنیم.
این موضوع را یک آسیب فرهنگی عمیق برای کشوری که سعدی ها، فردوسی ها، خواجه نصیرها، ابن سیناها و ... را به جهان ارائه کرده است می دانم.
پایگاه شنود، محلی است برای شنیدن سخنان دوستان و عابرانی که در فضای مجازی گذرشان به این دریچه ی سخن می افتد.
فضای محقر «شنود»،
به شرط عدم اسائه ادب و رعایت نزاکت در سخن، به روی هر مخالف و موافقی گشوده است.

روز گذشته (1392/6/4) آقای سیدحسن مصطفوی در تالار وحدت با قرائت این شعر که «دوره مجنون گذشت و نوبت ماست/هرکسی پنج روز نوبت اوست»، اظهار داشت: ذکر جوانمردان کام همه را شیرین می کند، اما جوانمردی را تنها نباید گفت، بلکه باید در قدم به قدم و لحظه به لحظه زندگی اجرا کرد؛
پس بگردید و بگردد روزگار
دل به دنیا در نبندد هوشیار
ای که دستت می‌رسد کاری بکن
پیش از آن کز تو نیاید هیچ کار
اینکه در شهنامه‌ها آورده‌اند
رستم و رویینه‌تن اسفندیار
سعدیا چندانکه می‌دانی بگوی
حق نباید گفتن الا آشکار
هر که‌را خوف و طمع در کار نیست
از ختا باکش نباشد وز تتار.

***
شنود با تکیه بر اشعار فاخر بالا و تأیید فرمایشات فرزند یادگار امام راحل(ره) از ایشان چند پرسش دارد :

جناب آقای حجت الاسلام سیدحسن مصطفوی (دامت برکاته)،

آیا متن نامه پدر فقیدتان (که نور دل همه ی ما بود) به شیخ ساده لوح را خوانده اید و بیاد دارید؟  +
و آیا سخنان محمدخاتمی را در مراسم بزرگداشت آیت الله طاهری شنیده و خوانده اید؟  +
اگر پاسخ تان مثبت است لطفا به باقی پرسش های ذیل پاسخ دهید و اگر خیر! خواهشمند است ابتدا رنجنامه ی یادگار امام راحل(ره) و افاضات محمدخاتمی در مراسم بزرگداشت آیت الله طاهری را مطالعه فرموده و سپس به پرسش های زیر پاسخ دهید.
پرسش هایی که مخاطبش تنها جنابعالی هستید و نه فرد دیگری و ما برای یافتن پاسخ این سوالات امیدمان تنها به شماست.
چه اینکه مسئولیت مستقیم حفظ و نشر آثار مکتوب و مستند آن دو یارسفرکرده(پدر و پدربزرگ بزرگوارتان) به حمدالله بر عهده ی شخص حضرتعالیست.

1) خاتمی ابرازداشته است :
اصفهان و بخصوص نجف‌آباد مدیون شخصیت والایی چون حضرت‌آیت‌الله العظمی آقای منتظری است، ایشان به عنوان یکی از ارکان انقلاب که از تئوریسین های بزرگ انقلاب اسلامی بودند جایگاه بسیار مهمی داشتند؛ طبعا به عنوان نماد مردم اصفهان که در گرایش مردم و به امام بسیار موثر بود.

جناب مصطفوی عزیز،
پاسخ فرمایید که آیا با تکریم کسی که به اقرار پدر بزرگوارتان، خواب را تعمداً از چشم امام راحل گرفت موافقید؟
کسی که به قول پدر بزرگوار شما مواضعی را اتخاذ کرد که خواست دشمنان قسم خورده ی انقلاب و اسلام بود.
کسی که پدر بزرگوار شما مواضعش را القائات شیطان می دانست.
کسی که پدر بزرگوار شما او را عامل سیلی زدن به اسلام و جمهوری اسلامی دانست.
کسی که پدر بزرگوارتان او را افتاده در چنگال توطئه گران و نفوذی ها خطاب نمود.
کسی که پدر بزرگوار شما نوشته هایش را تراوشات ذهن نهضت آزادی و منافقین خواند.
کسی که امام راحل (ره) وی را گرفتار در چنگال نهضت آزادی و آخوندهای مرتجع خواند.(فرموده ی پدر بزرگوار شماست)
کسی که...
لطفا پاسخ فرمایید باتکریم چنین شخصی توسط محمدخاتمی موافقید؟
اگر موافقید اعلان نمایید تا ملت آگاه باشند و اگر موافق نیستید پاسخ دهید چرا با خاتمی رفافت می کنید؟




2) خاتمی ابراز داشته اشت :
آیت‌الله طاهری از کسانی بود که خیلی نزدیک به آیت‌الله منتظری بودند و ایشان هم به آقای طاهری عنایت داشتند.

جناب آقای مصطفوی، لطفا پاسخ فرمایید که آیا این نوشته ی پدر بزرگوار شما نیست؟

(( ....[امام] یک سال قبل از دستگیری آقا مهدی هاشمی، افرادمختلفی را خدمت جنابعالی[منتظری] فرستادند که آقا مهدی هاشمی فرد خطرناکی است او را از خود دور سازید. آیا شما گوش دادید؟ امام آیت الله طاهری اصفهانی را خدمت شما فرستادند که به ایشان بگویید فلانی[امام] می گوید آقای مهدی هاشمی فرد خطرناکی است او را از بیت خود اخراج کنید. آیا به این نصیحت و پیغام گوش دادید؟ تنها فایده این پیغام این بود که آقای طاهری که از علاقمندان بسیار جدی شما بود مغضوب شما گردید؟ ..))

بنابراین محمد خاتمی سخنی خلاف گفته است و آیت الله طاهری آخرالامر، مغضوب منتظری بودند.

لطفا پاسخ فرمایید که آیا با خلاف واقع گویی خاتمی موافقید؟
اگر موافقید اعلان نمایید تا ملت آگاه باشند و اگر موافق نیستید پاسخ دهید چرا با خاتمی رفاقت می کنید؟





3) خاتمی ابراز داشته است :

ایشان [آیت الله طاهری] از جمله علمایی بود که دارای دید روشنی بودند، نگاه به آینده داشتند و این‌که چه کار بکنیم که اسلام به گونه‌ای باشد که در روزگار ما بتواند پاسخگوی نیازها و مسائل انسان امروز!! باشد نه این‌که درها را ببندیم!! و به سوی گذشته نگاه بکنیم!! و در یک محدوده‌هایی که به هر حال عادت‌ها! و جریان‌های تاریخی! بر ما تحمیل کرده حبس بشویم، اسلام را به این صورت ببینیم که دین همیشه انسان‌هاست و دین همیشه انسان‌ها باید بتواند مسائل همیشه انسان‌ها را حل بکند.
این دیدگاهی است که حضرت امام(ره) و بزرگانی دیگر با همه اختلاف نظرهایی که داشتند مثل شهید مطهری، شهید بهشتی، مثل مرحوم دکتر شریعتی و دیگران مثل آیت‌الله طالقانی و بسیاری از علمای دیگر از جمله آیت الله طاهری داشتند.
وقتی نسل جوان ما گرایشش به شخصیتی مثل آیت‌الله طاهری زیاد می‌شود متوجه همان بینش و دید است، کسانی از بزرگان و خوبانی که تفکرات خاص خود را داشتند تفکرات بسته‌ای!! که امروز را نمی‌دیدند، فردا را نمی‌دیدند، حتی دیروز را نمی‌دیدند بلکه پریروزهای خیلی دیرتر را می‌دیدند، معلوم است که این‌ نمی‌تواند انسان امروز را و جوان امروز را به اسلام و جاهای دیگر جذب کند.(منظور خاتمی دیدگاه های حضرت امام خمینی(ره) است)
این‌که می‌بینیم حول آیت‌الله طاهری را افراد جوان می‌گیرند این برای درکی است که از اسلام و از انسان و از زمان دارند؛ این مساله مساله مهمی است امروز نقش آن رویکرد وآن دید را بیشتر می‌توانیم داشته باشیم.

برادر ارجمند، جناب آقای سیدحسن مصطفوی،
به وضوح می بینید که محمدخاتمی پرده برانداخته و اندیشه های روح اللهی را مناسب امروز نمی داند و خواستار بایگانی آن است.
لطفا پاسخ فرماییدکه با تبلیغات ضدولایت فقیه خاتمی موافقید؟

اگر موافقید اعلان نمایید تا ملت آگاه باشند و اگر موافق نیستید پاسخ دهید چرا با خاتمی رفاقت می کنید؟




4) خاتمی در افاضات خود شهادت طلبی را نفی کرده و موجب ایجاد تنش و فشار به ایران می داند( بی آنکه تر و خشک مدعیان فرهنگ شهادت طلب را از هم جدا کند)

جناب سید حسن مصطفوی عزیز،
شما نوه ی همان حضرت روح اللهی هستید که فرمود :

((.. راهـى جـز مـبارزه نمانده است و باید چنگ و دندان ابـرقـدرت هـا و خـصـوصـا آمـریـکـا را شـکست ، و الزاما یکى از دو راه را انتخاب نمود: یا شـهـادت یا پیروزى ، که در مکتب ما هر دوى آنها پیروزى است..))

و یا فرمودند :

((..جهان باید بداند که ایران راه خدا را پیدا کرده است و تا قطع منافع امریکاى جـهـانـخـوار، ایـن دشـمـن کـیـنه توز مستضعفین جهان ، با آن مبارزه اى آشتى ناپذیر دارد و حـوادث ایـران نـه تـنـها ما را براى لحظه اى عقب نخواهد نشاند، که ملت ما را در نابودى مـنـافـع آن مصمم تر خواهد کرد. ما مبارزه سخت و بى امان خود را علیه امریکا شروع کرده ایـم و امـیـدواریـم فرزندانمان با آزادى از زیر یوغ ستمکاران ، پرچم توحید را در جهان بـیـافـرازنـد. مـا یـقین داریم اگر دقیقا به وظیفه مان که مبارزه با امریکاى جنایتکار است ادامه دهیم ، فرزندانمان شهد پیروزى را خواهند چشید.))

 و یا فرمود :

 ((.. تا شـرک و کـفر هست ، مبارزه هست و تا مبارزه هست ، ما هستیم . ما بر سر شهر و مملکت با کسى دعـوا نـداریـم ، مـا تـصـمـیـم داریـم پـرچـم (لا اله الا الله ) را بـر قلل رفیع کرامت و بزرگوارى به اهتزاز درآوریم.))

و یافرمودند:

((.. ایـن وظیفه اولیه ما و انقلاب اسلامى ماست که در سراسر جهان صلا زنیم که اى خواب رفتگان ! اى غفلت زدگان ! بیدار شوید و به اطراف خود نگاه کنید که در کنار لانـه هـاى گرگ ، منزل گرفته اید. برخیزید که این جا جاى خواب نیست ! و نیز فریاد کشیم ! سریعا قیام کنید که جهان ایمن از صیاد نیست ! آمریکا و شوروى در کمین نشسته اند و تـا نـابـودى کـامـلتان از شما دست بر نخواهند داشت . راستى اگر بسیج جهانى مسلمین تـشـکـیـل شـده بـود، کـسـى جـرات ایـن هـمـه جـسـارت و شـرارت را بـا فـرزنـدان مـعـنوى رسول الله صلى الله علیه و آله و سلم داشت ؟ ..))

و یا فرمودند :

((.. بـحـمـدالله از بـرکـت انـقـلاب اسلامى ایران دریچه هاى نور و امید به روى همه مسلمانان جهان باز شده است و مى رود تا رعد و برق حوادث آن ، رگبار مرگ و نابودى را بر سر هـمـه مـسـتـکـبـران فـرو ریـزد. نـکـتـه مـهـمـى کـه هـمـه مـا باید به آن توجه کنیم و آن را اصـل و اسـاس ‍سیاست خود با بیگانگان قرار دهیم ، این است که دشمنان ما و جهانخواران تـا کـى و تـا کـجـا مـا را تـحـمـل مـى کـنـنـد و تـا چـه مـرزى اسـتـقـلال و آزادى مـا را قـبـول دارنـد. بـه یـقـیـن آنـان مـرزى جـز عـدول از هـمـه هـویت ها و ارزش هاى معنوى و الهى مان نمى شناسند، به گفته قرآن کریم هـرگـز دسـت از مـقـاتـله و سـتـیـز بـا شـما بر نمى دارند مگر این که شما را از دین تان بـرگـردانـند. ما چه بخواهیم و چه نخواهیم صهیونیست ها و آمریکا و شوروى در تعقیب مان خـواهـنـد بـود تـا هویت دینى و شرافت مکتبى مان را لکه دار نمایند. بعضى مغرضین ما را به اعمال سیاسى نفرت و کینه توزى در مجامع جهانى توصیف و مورد شماتت قرار مى دهند و با دلسوزى هاى بى مورد و اعتراض هاى کودکانه مى گویند: جمهورى اسلامى سـبـب دشـمنى ها شده است و از چشم غرب و شرق و ایادیشان افتاده است ، که چه خوب است ایـن سـوال پاسخ داده شود که ملت هاى جهان سوم و مسلمانان و خصوصا ملت ایران در چه زمانى نزد غربى ها و شرقى ها احترام و اعتبار داشته اند که امروز بى اعتبار شده اند! ..))

و یا فرمودند :

((.. مسلم خون شـهـیـدان ، انـقـلاب و اسـلام را بـیـمـه کـرده است ! خون شهیدان براى ابد درس مقاومت به جـهـانـیـان داده اسـت و خـدا مـى دانـد کـه راه و رسـم شـهادت کورشدنى نیست و این ملت ها و آیندگان هستند که به راه شهیدان اقتدا خواهند نمود. و همین تربت پاک شهیدان است که تا قـیـامـت مـزار عـاشقان و عارفان و دلسوختگان و دارالشفاى آزادگان خواهد بود. خوشا به حـال آنـان کـه بـا شـهـادت رفـتـند! خوشا به حال آنان که در این قافله نور، جان و سر باختند! خوشا به حال آنهایى که این گوهرها را در دامن خود پروراندند! ..))

 جناب حجت الاسلام مصطفوی گرامی،
اگر مایل باشید هنوز هم می توانم از جد بزرگوارتان برایتان نقل کنم؟

همان اسطوره ی قرن بیستم را می گویم که خون پاکش در رگهایتان جاریست برادر.

لطفا اعلان فرمایید آیا تناسبی میان افاضات محمدخاتمی و فرمایشات گهربار معمار بزرگ انقلابمان می بینید؟
اگر پاسختان «آری» است بفرمایید تا ملت آگاه باشند! و اگر خیر! لطفا پاسخ دهید که چرا باخاتمی رفاقت می کنید؟






5) خاتمی ابراز داشته است :
در سال‌های گذشته ما واقعا اکثریت بودیم ولی می‌گفتند نفس نکش! حالا این‌که اکثریت با ماست معنایش این نیست که آن‌ها نفس نکشند بلکه می‌گوییم همه نفس بکشند و همه با هم ایران را بسازیم. امیدوارم این راه باز شده باشد.

جناب آقای مصطفوی گرامی،
لطفا پاسخ دهید آیا این افاضات تاکید وقاحت آمیز خاتمی بر تهمت تقلب به نظام جمهوری اسلامی در سال 88 نیست؟
اگر با خاتمی موافقید اعلان رسمی کنید تا ملت آگاه باشند و اگر موافق نیستید پاسخ دهید که چرا با خاتمی رفاقت می کنید؟





حضرت حجت الاسلام والمسلمین جناب آقای سید حسن مصطفوی عزیز،
برای ملت ایران مهم است که متولی محترم آثار حضرت امام(ره) و یادگار معززشان(حاج سید احمد خمینی رحمت الله علیه) با خواستاران به حاشیه رفتن افکار بلند آن عزیز سفر کرده رفاقت و مجالست و دوستی ننماید.
ما خواهان آنیم که شما را پاسبان آستان آثار آن حضرت ببینیم و علاقمندیم که شاهد موضعگیری شما در برابر کسی باشیم که علناً پروژه ی کنار زدن حضرت امام(ره) را کلید زده است.امام بزرگواری که بلاشک از عالم برزخ شاهد و ناظر عملکرد همه ی ما هستند.





نکته : جنابعالی را در خواندن این مطلب حقگویانه، به همان شعر زیبایی که در گفتن حق و حقیقت سرایش نمودید ارجاع می دهیم.

والسلام علی من اتبع الهدی

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۲/۰۶/۰۵
مهران موزون

نظرات  (۲۱)

بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است
چرا با خاتمی رفاقت می کنید؟
خوب معلومه ******** در گرو هم هست برای رضای خدا دیدید شما **** *** بگیره
پاسخ:
مسلم عزیز.
پوزش میخوام که بخاطر مسئولیت های شنود ناچار به حذف بخشی از کامنت شدم. ولی با شما موافقم.
۰۶ شهریور ۹۲ ، ۰۰:۵۹ سرباز گمنام08
با افتخار باز نشر شد
sarbazgomnam08.mihanblog.com
پاسخ:
سپاس بیکران.
این حرفها دیگه شنیداری نداره و دوره اش گذشته .. فقط آب در هاون می کوبی ! اقلیتی هستید که چاره ای جز خفقان ندارید .
پاسخ:
گهی لُف لُف خوری گه دانه دانه؟.
راستی اربابانت حاضرند مثل تو اقرار کنند که دنبال خفقان دیگرانند؟
ضمناً من اقلیت نیستم. شیعه اثنی عشری هستم لطفا درباره ی اقلیت ها محترمانه صحبت کن چون اونها هم قابل احترامند و دینش شون محترمه.
شب بخیر اهل خفقان.
ای بابا هر چی نظر دادیم که خذف کردید دیگه اینقدر هم سخت نگیرید 
پاسخ:
شرمنده ام مسلم عزیز.
امید دارم که روش های رفتاری شنود رو تحمل بفرمایید.

با عرض سلام و خسته نباشید

به نظرم امثال محمد خاتمی دچار یک نفاق درونی هستن. یکی به نعل می زنن یکی به میخ. ولابت فقیه شون منحصر در امامه. تازه فقط قسمتایی از خط امام رو پررنگ می کنن که باب میل شونه و با افکار التقاطی شون سازگاری داره. وگرنه اینها کجا و پذیرش خط امام کجا. امام رو هم مصادره به مطلوب کردن. کاش اینها دم از خط امام نمی زدن! کاش! اون موقع تکلیفمون باهاشون روشن بود. می دونستیم با کیا طرفیم و خط و ربطشون برامون کاملا واضح بود. بیخود نیست امام عزیزمون می فرمایند "منافقین از کفار بدترند." تو این 16 سالی که افعی جان اصلاح طلب ها گرما دیده ما که نفهمیدیم دنبال چی هستن. چی رو می خوان اصلاح کنن. هر چه قدر هم بیشتر پای صحبتاشون می شینیم گیج و گیج تر میشیم. نمی دونیم حرف حسابشون چیه؟ هر چی استدلال هم که براشون نیاریم بازم مرغ شون یه پا داره. همین فتنه سال 88 رو در نظر بگیرید. برخی وزرایی که روحانی به مجلس معرفی کرده بود کلی در مورد حواشی فتنه صحبت می کردن و یه جوری می خواستن نشون بدن که در قضایای سال 88 دست نداشتن. اما دست آخر نمی فهمیدیم بالاخره اینها فتنه رو قبول دارن و معتقد هستن نظام اسلامی به لبه پرتگاه برده شده؟ این دورویی و اینکه هر روز به یه رنگی در میان کار دستشون داده و دیگه حناشون برای مردم رنگی نداره. حالا هی دور هم بشینن و عکساشو منتشر کنن که بگن ببینید همه ما رو قبول دارن و ما تو دل مردم جا داریم. مطمئن باشن دل حرم خداست و به این راحتیا شیطان و اسلافش نمی تونن در اونجا جایی داشته باشن. مطمئن باشید عمر نفاق یه روز به سر میاد. کی فکرشو می کرد یه روزی تو مجلس شورای اسلامی شعار مرگ بر خاتمی داده بشه. کی فکرشو می کرد یه روزی خاتمی با اون کبکبه و دبده اش که حتی خدا رو هم بنده نبود یکی از سران فتنه محسوب بشه که حتی جرات حضور در انظار عمومی رو نداشته باشه. ولی باید مراقب بود. یه عده دنبال این هستن تا از فرصت ایجاد شده در این دولت نهایت بهره رو ببرن و پروژه شومشون یعنی تطهیر فتنه گرها رو کلید بزنن. اینکه هی خاتمی این چند ماهه تو مراسمات مختلف شرکت میکنه و این قضیه تا جایی پیش رفت که یه عده می خواستن ازش برای مراسم تحلیف دعوت کنن، اینها همه سیگناله برای کسی که مسایل رو از بالا رصد می کنه. در پی عادی سازی مسایل اونم به شیوه گام به گام هستن. اگه عکس العملی نشون ندیم پروژه شون رو یک گام جلوتر می برن. بدونید و آگاه باشید که ما از اونها طلبکاریم. به واسطه ظلمی که در حق نظام و ولابت عزیزمون کردن. اون روزی که رهبر عزیز و فرزانه مون ندای این عمار شون همه نگاه ها رو متوجه خواص کرده بود تا چگونه به این ندا پاسخ میدن، این خواص بی بصیرت خنجر رو از رو بستن و رو در روی رهبر ایستادن. به گمونشون احساس کردن الان وقتشه تا حسابهای گذشته رو صاف کنن. هشدار میدم که اگه یه روزی بر گذشته اینها فقط صلوات بفرستیم همینها طلب کار نظام میشن و شروع می کنن به عربده کشی. بترسید از اون روز، بترسید. مگه عربده کشی هاشون تو مجلس ششم و شاخ و شونه کشیدناشون برای نظام و هل من مبارز طلبیدن هاشون تو دوره اصلاحات فراموشمون شده. از قدیم هم گفتن آدم عاقل از یه سوراخ دو بار گزیده نمیشه.

و العاقبه للمتقین
پاسخ:
هزار احسنت بر شما.
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است
عزیز من شما اقلیت دینی نیستی. بلکه افراد دارای طرز تفکر شما در اقلیت (به لحاظ تعداد) هستند. به قول ظریفی: پایتان را به اندازه 4 میلیون رای که کسب کردید دراز کنید. عجیب است که هنوز سیلی این مردم در 24 خرداد شما ******** را بیدار نکرده. می دونم که ترجیع بند پاسخ احتمالی شما مثل پدر ******** **** ********** ****** ***** این خواهد بود که من جیره خور دشمنم و ... که دیگه ***** ***** شده. اما شاید کوتاه ترین جواب به قلم فرسایی بیهوده شما یک "به شما چه مربوط" ساده باشه. وجداناً آیا بازخوردی از نوشته هات در جامعه می گیری که بتونی به اکثریت جامعه تعمیم بدی؟ یا در حد همون 4 میلیونی های سیلی خورده این؟
پاسخ:
1) من «عزیز» شما نیستم. چرا دروغ میگی؟
2) حضرت علامه!!آقای پروفسور!! همون نفر قبلیو که بهش گفتم من اقلیت دینی نیستم، همش طعنه بود و میدونستم چی بلغور کرده! همتون همینجوری علامه  و پروفسورید؟
3) اینکه سطلای زباله رو آتیش میزدن رفقاتون به همین زودی یادتون رفته از دو حالت بیشتر خارج نیست. یا پوست بدنتون ضخامتی در حد پوست ...ساح داره که خودتون رو به اون راه میزنید و یا اینکه اصولا در سال 88 هنوز بالغ نشده بودی و یادت نمیاد که بزرگترات چه شکرایی توی این مملکت خوردن(اونم علنی). راستی! جشن تکلیف برات گرفتن؟
4) شما جیره خور دشمن نیستی بلکه اتفاقا نَسَب از دشمن میبری و خونش در رگهات جاریه که اینجوری به 4 میلیون نفر ایرانی(صرفنظر از اینکه من جزوشون باشم یا نباشم) توهین میکنی. پست من حاوی چنتا پرسشه. واقعا والدینت اینجوری تربیتت کردن که با یه اسم مستعار پلاستیک بکشی روی سرت بری توی وبلاگ های مردم بهشون فحاشی کنی؟
گفتی من معتدقم تو جیره خوری؟؟؟؟
نه! نه!
موافق نیستم.
جیره خور به شما ارجحیت داره چون جیره شو میگیره و به دشمن سواری میده. من اعتقاد دارم شما مجانی در خدمت دشمن هستی و این اسم دیگه ای داره.
5) وجدانا!!!
چطور روت میشه از وجدان حرف بزنی؟ ذره ای وجدان در پیکرت وجود داشت به 24 میلیون نفر سال 88 توهین نمیکردی. و رفتارت و افکارت و قلمت همین بوی مشمئز کننده رو میده.
وجدانا!!!!!!!!!!! درست نگفتم؟
ببین!
اگه نوشته های من آزارت میده مجبور نیستی بخونی هااااا.
ولی من فکر نمی کنم اینجوری باشه. چون باز هم خواهی امد و باز هم دشنام خواهی داد.
یا به همین نام و با نام و IP دیگری.
کلا : باش تا صبح دولتت بدمد.
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است
انتظاری غیر این از شما نداشتم. خودت می دونی اون قسمتهایی که سانسور کردی *** ****** *** **** *** اسامی توش بود ** **** ***** مخاطبانت ببینن. اونوقت همونا رو جواب دادی و ***** *** **** اصلاً در جواب چی داری *** ****** ** ** ******
****** **** ***** از این قضیه سطل آشغال؟ اصلاً چه ربطی داشت به حرف من؟ بله من مثل *** *** *** *** *** **** ** ***** *** *** *****. من اگر همه هم انکار کنن، باز می گم که با شواهد موجود سال 88 کودتا علیه رای مردم شد.
به قدری **** **** ***** که لایق بحث نیستی و معلومه یا ***** **** دروغه یا واقعاً وسعت فکری امثال شما همینه..
اینم فقط در جواب اینکه پای پدر و مادر رو به بحث باز کردی و به من هم گفتی پلاستیک می کشم رو سرم:
** *** *** *** * ***** ***** *** ** ******* ** ****** ** ***** ** ***** *** ******* **** *** **** *** ** * ***** *** ******* ** **** *** ******* ** ** *** *** ******
این ***** ****** من از این ******** که حتی محض رضای خدا نتونستی یه اسم خوب روش بذاری و باز خواستی یک *** ****** مرتبط با **** ** بذاری روش..
خدا نگهدار برای همیشه..انشالله به ***** *** ***** خودت و **** ***** بپیوندین..
پاسخ:

همینکه اقرار کردی جزو آتیش زنندگان سطل آشغالی کافیه.

برای اثبات دروغگوییت  همین بس که دوباره برمیگردی و کامنت میذاری.

۰۷ شهریور ۹۲ ، ۱۹:۳۴ ستاد جوانان داوطلب اعزام به سوریه
اطلاعیه مهم
به وبلاگ مراجعه کنید
+لطفا باز نشر و اطلاع رسانی کنید
سلام حجی.
میخوای یه نمونه بارز و واضح و شفاف و خالص از یک موجود نون به نرخ روز خور بهت معرفی کنم؟
اینو ببین:
پاسخ:

سلام حسین عزیز

به جان داداش! اینقده خسته ام و اینروزا مطالب و دغدغه های گنده تر هست که قالیباف و محسن هاشمی یه گوشه اش جا نمیشن.

اینروزا نمیدنم چرا کلا از حرف زدن درباره ی شورای شهر تهران بدمیاد

شورایی که  کسی چون مختاباد عضوش شده هیچ جذابیتی برام نداره.

۰۸ شهریور ۹۲ ، ۱۳:۳۹ مصطفی طالبیـ
لینک شدید+++
پاسخ:
ممنون و من نیز هم!

سلام

زیبا نوشتی، مثل همیشه!

انشاء الله خداوند متعال شما را بر این مسیر ثابت قدم بدارد.

پاسخ:
سلام
سپاس از شما.
http://shahidnajjari.blog.ir/1392/06/10/goldasht2
با کدوم منتخب میلیونی مردم بیشتر مشکل داری پسرم؟
1- موسوی
2- رفسنجانی
3- خاتمی
چرا هرکی که مردم انتخابش می کنن شما بهش نسبت خائن می دید و منحرف؟
مردم منحرفن یا شما؟
پاسخ:
توصیه می کنم : قرصاتو سر ساعت بخور پسرم.
راستی کوچولو : اینجا حرف از خاتمی بود نه موسوی و هاشمی.
زرنگ بازی موقوف.
حرفی داری مثل آدمیزاد بزن و جواب بگیر.
بار بعد توهین بکنی کامنتت تایید نخواهد شد.

توهین؟ هرجا ما ایرانی ها کم میاریم می گیم چرا توهین می کنی؟ ایراد منطقی به مقدسات بگیری بهش می گن توهین به مقدسات؟

توی سایت شما هم این کلمه بسیار دیده می شه.

ناراحت شدی؟

«قرصاتو سر ساعت بخور » به نظر من توهین نیست. من به عنوان انتقاد قبول می کنم. هرچند اگه من توی کامنت بنویسم «قرصاتو سر ساعت بخور» شما حتما بهت بر می خوره.

سوالم رو هم جواب ندادی. یه جور دیگه می پرسم. با منتخب بیست  و چند میلیونی مردم (خاتمی) چه مشکلی داری؟

این ناراحتی داره؟

پاسخ:
الان شد یه حرفی.
(( با منتخب بیست و چند میلیونی مردم (خاتمی) چه مشکلی داری؟))
1- اولا ایشون هیچوقت بیست و چند میلیون رای نیاورده. لطفا عدد سازی نکنید.
اونی که 25 میلیون رای آورد و خاتمی هنوز از دشمنی باهاش دست نداشته احمدی نژاد بود نه خاتمی.
2- کسی که از مردم رای میگیره معنیش این نیست که غیر قابل نقده.
معنیش این نیست که میتونه خیانت به مردم و نظام بکنه.
معنیش این نیست که میتونه در مقابل دشمن تسلیم بشه و ما هیچی بهش نگیم.
3- بهتره به جای خاتمی پرستی به مطالبی که در مطلب طرح کردم جواب بدی.

خاتمی در دور دوم 23 میلیون رای آورد.
در جواب رای آقای احمدی نژاد هم باید گفت:
دروغ گو. .واقعا 63درصدت کو؟
اگه 63 درصد رای اورده بود آقای موسوی رو آزاد می کردن و می ذاشتن توی تلویزیون ضایع بشه. اما ....
الان همون 4 یا 5 میلیون طرفدار دولتیش هم تف و لعنتش می کنن.

پاسخ:
حالا دیدی؟
کارت به اینجا کشیده که آمار رسمی وزارت کشور خود خاتمی رو زیر سوال میبری؟
20 میلیون شد 23 میلیون؟
بعدشم دیدی حالا؟
مشکلت همون سطلایی هستش که از دستت در رفت و نتونستی آتش بزنی.
تو از همون اغتشاشگرایی هستی که به آتیش زدن سطل اشغال اعتیاد پیدا کردی.
خدا روزی تو جای دیگه بده.
کامنت بعدی است حاوی توهین باشه تایید نمیشه
خوش گلدی.
سلام متأسفانه هنوزهم پروژه دروغگویی و دروغگوخواندن طرف مقابل توسط طرفداران فتنه گران(توجه کنیدگفتم "طرفداران فتنه گران"نگفتم "فتنه گران") به پایان نرسیده (طرف سخنم آقارضااست)که به این وضوح تفاوت 10 میلیونی بین رأی  موسوی و احمدی نژادرا کتمان میکنندومدعی هستندکه سال 88موسوی انتخاب شده ،یک کمی بشینید افکارو گفته های خودتون وهمفکران تون رو درمورد "پروسه ی رأی گیری و نظارت و...  از سال 88تا رأی گیری سال92 "مورد بررسی قراربدین خداییش سرگیجه میگیرید از دوز بالای تناقضات ودروغ ها وتهمتهاو... !!!!
البته کمی هم بهتون حق میدم چون درمقابل متانت و وقار این طرفیا با اعلام نتیجه انتخابات 92 واقعاً کم آوردید.
اقا من اصلا کاری ندارم نتایج انتخابات درست بود یا نه فقط یه سوال دارم با توجه به اوضاع اقتصادی سیاسی کشور تو 8سال گذشته ایا از کاندیدی که بهش  رای دادی راضی هستی ؟؟؟؟؟؟؟

مثلا اگر میگذاشتن این دوره هم شرکت کنه !دوباره بهش رای میدادی؟؟؟؟
 
پاسخ:
برای بار صدم هم بهش رای میدم.چون تکلیف بود .
ولی معنیش این نیست که الان اگر کمکی از دستم بر بیاد برای دولت روحانی دریغ کنم.
به این دولت هم با تمام توان در مسیر خیر و صلاح و قانون کمک میکنم چون تکلیفه.
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است
اسم خاتمی میاد اتیش میگیرید..اب بریز همون جایی که میسوزه..*** **** *** **** **** ***** *******
پاسخ:
راست میگی، دلم از خیانت بعضیا که سالهاست به ایران و اسلام و انقلاب و خون رفقام خیانت کردن میسوزه. میتونی اب بریزی روی دلم؟ ممنون میشم.
اینجا وبلاگ خانوادگی شما نیست بنابراین ادبیات خانوادگی ات رو اینجا نشون نده وگرنه سانسور میشی.
یعنی 8 سال حاکمیت مطلق این تفکرات مطلق اصولگرایان که با درآمد دلار نفتی به اندازنه  کل تاریخ نفت کشور جامعه را به این وضع رسونده برای اینکه کارآمدی و وزن حقیقی تفکراتتون به خودتون ثابت بشه کافی نبود ؟ آیا 75% مردم کشور که با قاطعیت در دو دوره انتخوابات به آقای خاتمی رای دادند و اعتقادات و نظرات ایشون رو تایید و حمایت کردند شهروند ایرانی نبودند و حقوقی ندارند ؟ چرا به این مرد بزرگ که در مقطع حسساس تاریخمون در قلب مردم و جوانان جای گرفت و بیشترین خدمت را به تحکیم و تثبیت نظام نمودند توهین میکنید .
توهین به این مرد بزرگ توهین به 75% مردمی هست که از ایشون حمایت نمودند .
واقعا نمیتونید ببینید با اون همه درآمد با کشور چه کردید
پاسخ:
پرت می فرمایید
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است
بر*** ** چه سود خواندن وعظ ....
پاسخ:
موافقم ولی ببخشید که ناچار به حذف شدم.
۱۱ آبان ۹۲ ، ۱۸:۴۳ کفشدار هیئت
راستش خیلی سعی کردم اینو نگم ولی نمیشه

پسر نوح با بدان بنشست و خاندان نبوتش گم شد

ارسال نظر

نظر دادن تنها برای اعضای بیان ممکن است.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.