شنود

سیاسی، فرهنگی، اجتماعی

شنود

سیاسی، فرهنگی، اجتماعی

شنود

در سپهر ملیِ «گفت و شنودِ» کشوری که ردپای 5000 سال تمدن در آن وجود دارد و مزین به آموزه های متعالی دینی همچون اسلام نیز هست، زیبنده نیست که سهم «گفتن» ها بسیار بیشتر از «شنیدن»ها باشد.
شنیدن نه به معنای پذیرشِ بی چون و چرا، بلکه ناظر بر این آسیب که قوه ی شنیداری ما بسیار کمتر از قوه ی گفتارمان فعال و آماده ارتباط با طرف مقابل است.
ما در غالب گفت وشنودهای فی مابین، اگر هم به ظاهر در حال توجه به سخنان طرف مقابل هستیم، درواقع منتظریم تا رشته ی سخن را در دست گرفته و آنچه را که از پیش آماده نموده ایم روانه ی روبرو کنیم.
این موضوع را یک آسیب فرهنگی عمیق برای کشوری که سعدی ها، فردوسی ها، خواجه نصیرها، ابن سیناها و ... را به جهان ارائه کرده است می دانم.
پایگاه شنود، محلی است برای شنیدن سخنان دوستان و عابرانی که در فضای مجازی گذرشان به این دریچه ی سخن می افتد.
فضای محقر «شنود»،
به شرط عدم اسائه ادب و رعایت نزاکت در سخن، به روی هر مخالف و موافقی گشوده است.

فرد منحوسی که به بیجاکلامی مشهور است در مصاحبه با علی معلم، پیرو اظهارنظر درباره فیلم "ماجرای نیمروز" علاوه بر اظهار نظرات شاذ و توهین آمیز به نظام و دفاعهای کودنانه از منافقین روسیاه، به کرات بر لفظ مقدس "مجاهدین" برای خودفروختگان بی ارزشی که دستشان به خون 17000 نفر از فرزندان بیگناه این سرزمین آلوده است تاکید نموده است.

اگر آنروز که این روانی از اسراییل هواداری کرد، یا آنروز که تصاویر احترامش به پرچم اسراییل و امریکا منتشر شد در ملاعام مجازات قانونی و یا روانه تیمارستان میشد اکنون کار به اینجا نمی کشید که پیش چشم خانواده های داغدار این سرزمین، قاتلین فرزندانشان را "مجاهد " بخواند.

والله قسم،

اگر قوه قضاییه این مردک منحوس و دیوانه را جلوی درب خانه های 17000 شهید ترور و به ازاء هر شهید تنها یک شلاق نزند آخرت باید پاسخگوی خدا و رسولش باشد.

بیجاکلام باید به ازای 17000 داغی که منافقین زشتخوی بر دل ملت مظلوم ایران گذاشتند 17000 شلاق بخورد تا چیزی از جشم پلیدش باقی نخواهد ماند.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۵/۱۱/۲۳
مهران موزون

نظرات  (۱)

۲۳ بهمن ۹۵ ، ۱۶:۵۹ کفشدار هیئت
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است
سلام و عرض ادب

قاطعیت قوه قضاییه در برخورد با روزنامه هتاک بهار رو دیدم
حالا چه توقعی میشه برای برخورد با این گستاخ داشت؟

سه سال اخیر رو میشه سیاه ترین دوره *** ***ئیه نامید.
پاسخ:
سلام بزرگوار

احسنت بر شما

ارسال نظر

نظر دادن تنها برای اعضای بیان ممکن است.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.