شنود

سیاسی، فرهنگی، اجتماعی

شنود

سیاسی، فرهنگی، اجتماعی

شنود

در سپهر ملیِ «گفت و شنودِ» کشوری که ردپای 5000 سال تمدن در آن وجود دارد و مزین به آموزه های متعالی دینی همچون اسلام نیز هست، زیبنده نیست که سهم «گفتن» ها بسیار بیشتر از «شنیدن»ها باشد.
شنیدن نه به معنای پذیرشِ بی چون و چرا، بلکه ناظر بر این آسیب که قوه ی شنیداری ما بسیار کمتر از قوه ی گفتارمان فعال و آماده ارتباط با طرف مقابل است.
ما در غالب گفت وشنودهای فی مابین، اگر هم به ظاهر در حال توجه به سخنان طرف مقابل هستیم، درواقع منتظریم تا رشته ی سخن را در دست گرفته و آنچه را که از پیش آماده نموده ایم روانه ی روبرو کنیم.
این موضوع را یک آسیب فرهنگی عمیق برای کشوری که سعدی ها، فردوسی ها، خواجه نصیرها، ابن سیناها و ... را به جهان ارائه کرده است می دانم.
پایگاه شنود، محلی است برای شنیدن سخنان دوستان و عابرانی که در فضای مجازی گذرشان به این دریچه ی سخن می افتد.
فضای محقر «شنود»،
به شرط عدم اسائه ادب و رعایت نزاکت در سخن، به روی هر مخالف و موافقی گشوده است.

سید حسن مصطفوی تابع کارگردانی هاشمی است؟

يكشنبه, ۲۲ آذر ۱۳۹۴، ۰۸:۲۰ ق.ظ

به گزارش خبرنگار سیاسی شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ مهدی محمدی کارشناس مسائل سیاسی در صفحه شخصی خود در فیسبوک درباره صحبت های احتمال در خصوص کاندیداتوری سید حسن مصطفوی نوشت:

نکته ای درباره کاندیداتوری آقای سید حسن خمینی(بخوانید مصطفوی) به نظرم می رسد. گمانم این است که این موضوع آنقدرها که درباره آن سرو صدا شده مهم نیست. مهم پروژه ای است که این کاندیداتوری در چارچوب آن، و به عنوان بخشی از آن رخ داده است.

 سید حسن خمینی(بخوانید مصطفوی) در اینجا یک متغیر تابع است نه متغیر مستقل. او بر اساس تعریف نقش در یک بازی بزرگ تر کاندیدا شده که خودش کارگردان این بازی نیست و حتی بعید میدانم در طراحی آن هم شریک بوده باشد.

این بازی هاشمی رفسنجانی است. 


 اینکه سید حسن خمینی(بخوانید مصطفوی) پذیرفته بخشی از این بازی باشد مسئله ای است که باید در آن تامل کرد نه صرف بازیگری او در صحنه ای به نام انتخابات خبرگان. مگر اینکه آقای خمینی(بخوانید مصطفوی) خود برای ما بگوید که چنین نیست و او خود برای خویش تصمیم گرفته است.

نظرات  (۵)

سلام. توضیح میدید که بازی و هدف احتمالی آقای هاشمی چیه؟ البته از نظر شما
پاسخ:
سلام
همون هدفی که علنا و بارها دنبال کرده.
خیلی روشنه.
یه سری به سایت ایشون بزنید.
با سلام
پایان مناقشه بر سر "پی.ام.دی"

رو تبریک عرض میکنم برادر، و درود میفرستم بر عقلانیت و مذاکره و طلب مرگ میکنم برای لجاجت و غرور و نادانی

امیدوارم وطن به روز های خوب گذشته برگرده(خواهشا گیر نده که کدوم گذشته)

به امید آبادی وطن( خواهشا نگو با این کار اوضاع بد تر میشه)

درود بر اعتدال و مرگ بر افراطی گری

در پناه حق

یا علی

پاسخ:
باسلام
آمیییییین

چرا اصرار دارید که فامیل ایشون رو مصطفوی ذکر کنید در حالی که همه ایشون رو به نام سید حسن خمینی می شناسند؟ چرا همه آدمها رو مهره های هاشمی می دونید؟ چرا علیرغم نظرات منفی شما نسبت به آقای هاشمی همه به قول شما مهره های این آدم از اقبال عمومی مردم برخوردارن؟ چرا کاندیدا شدن سید حسن خمینی باعث میشه بسیاری از سایتهای ارزشی نظرات منفی نسبت به ایشون صادر کنند؟ آیا با این گزاره موافق هستین که شما رسانه های ارزشی با مهزه های مورد اقبال مردم (که می دونین محبوبیت بالا دارند) این گونه بد برخورد می کنید (مثل سید حسن خمینی، عارف، خاتمی، هاشمی) اما با آدمهایی که پایگاه مردمی چندانی ندارند ( مثل رضایی، غرضی) حتی وقتی که نظرات مخالف شما می دهند واکنش خاصی نشون نمیدید؟ خوشحال میشم به این سوالات صادقانه و بدون سفسطه، مغلطه، مقایسه های صدر اسلامی و طلحه و زبیری جواب بدید

پاسخ:
...
علیک سلام


چرا اصرار دارید که فامیل ایشون رو مصطفوی ذکر کنید در حالی که همه ایشون رو به نام سید حسن خمینی می شناسند؟
بنده ایشون رو به فامیلی که در شناسنامه شون هست خطاب میکنم. اونایی که اصرار دارند خلاف شناسنامه ی سید حسن خطابش کنند باید برای اصرارشون دلیل بیارند نه من.
لذا بنده بهنجار رفتار میکنم.
خود ایشون هم اگر از فامیل شناسنامه شون ناراضی بودند حتما عوضش میکردند. پس ما نباید کاسه داغتر از آش بشیم.
بنده موظف نیستم برای نامیدن «کسی» از جمع تقلید کنم!
ضمناً خواهید دید که اگر!!!! سید حسن برای انتخابات تایید شود، سرصندوق و در لیست کاندیداها ایشون رو «مصطفوی» قید خواهند کرد البته با چاشنی خمینی! چیزی شبیه آقای هاشمی که شناسنامه اش بهرمانی است و در صندوق ها نیز بهرمانی پرانتز هاشمی نوشته میشود و یا سبزوار رضایی میرقاعد که «محسن رضایی»  نامیده میشود.


چرا همه آدمها رو مهره های هاشمی می دونید؟
آدم!!ها؟؟؟

چرا علیرغم نظرات منفی شما نسبت به آقای هاشمی همه به قول شما مهره های این آدم از اقبال عمومی مردم برخوردارن؟
اقبال عمومی مردم؟؟
شوخی میکنید!!
تازه اگر!!اگر!!! و اگر حرف شما درست باشه(که نیست) معنیش اینه که عدم اقبال عمومی مردم زمان امام علی(ع) و امام حسن(ع) و امام حسین(ع) به معنای برحق بودن معاویه و یزید بود؟

چرا کاندیدا شدن سید حسن خمینی باعث میشه بسیاری از سایتهای ارزشی نظرات منفی نسبت به ایشون صادر کنند؟
پاسخ رو خودتون دادید!
سایتهای «ارزشی»!
معمولا سایتی که ارزشی باشه نظرات منفیش هم مثل نظرات مثبتش بر پایه ارزشهاست.

آیا با این گزاره موافق هستین که شما رسانه های ارزشی با مهره های مورد اقبال مردم (که می دونین محبوبیت بالا دارند) این گونه بد برخورد می کنید (مثل سید حسن خمینی، عارف، خاتمی، هاشمی) اما با آدمهایی که پایگاه مردمی چندانی ندارند ( مثل رضایی، غرضی) حتی وقتی که نظرات مخالف شما می دهند واکنش خاصی نشون نمیدید؟
در این سوال پیش فرضهای غلطی به عنوان «حقیقت» ترسیم شده است.
اولا بنده اسامی رو که نام بردید (برخلاف شما) محبوب مردم نمیدونم و چه بسا مورد نفرت هم باشند.
ثانیا امثال غرضی و رضایی رو که نام بردید مثل این می ماند که از میان 124 هزار پیامبر جرجیس رو انتخاب کرده باشید.
بنده برای آقایان غرضی و رضایی تره هم خرد نمیکنم. نمیدونم چندسال سن دارید ولی بنده اسناد رسانه ای فسادهای مدیریتی دهه هفتاد آقای غرضی رو ، نه تنها دارم بلکه ایشون رو همیشه غضنفر کابینه هاشمی میدانسته ام .
رضایی هم که تلوّن مزاج سیاسی اش شهره خاص و عام است. بهتر بود مثالهای دیگری میزدید.
جسارتا IP شما متعلق به کشور کاناداست. آیا این بدان معنیست که خارج از کشور  تشریف دارید و از عقبه ی افراد بیخبرید؟
ثالثا بنده پاسخگوی واکنش دیگر رسانه ها نیستم و صرفا بابت قلم خودم جوابگویم.
اینجانب بارها امثال محسن رضایی را نیز با قلم نوازش کرده ام. لطفا بدون مطالعه قضاوت نفرمایید.

 
خوشحال میشم به این سوالات صادقانه و بدون سفسطه، مغلطه، مقایسه های صدر اسلامی و طلحه و زبیری جواب بدید.
اگر مقایسه صحیح نیست پس چرا شما بین افرادی که نام بردید قیاس انجام دادید؟
انشالله پاسخم خوشحالتون کرده باشه.
متاسفانه باز هم از جواب واضح دادن شانه خالی کردید با مثلاً زرنگی.

در مورد فامیل ایشون شاید من این مورد رو که گفتید نمی دونستم و شاید حق با شما باشه. اما این اصرار شما بر ذکر فامیل مصطفوی ناشی از دفت نظر نیست و بیشتر براساس غیظ و عقده به نظر میاد چون می خواید با این کار مرزی بین ایشون و پدر و پدربزرگشون بکشین. علتش راست و حسینی چیه؟ چه کاری کرده که به مذاق شما خوش نیومده؟

پاسخ سوال "چرا همه آدمها رو مهره های هاشمی می دونید" کاملاً احساسی و باز هم از روی غیظ و عقده دادید. لطفاً کمی توضیح بدید که چرا همیشه فکر می کنید کار کار انگلیساس؟

اقبال عمومی مردم رو پرسیدم و باز هم جواب صدراسلامی دادین. مردم الان با وجود گردش بهتر اطلاعات و بالاتر رفتن سطح اطلاعات سیاسی خیلی بهتر از اون موقع تشخیص می دن. اگه اقبال عمومی نبود چرا بعد از سال 88 و رای مشکوک 63 درصدی ناگهان برای سال 92 به 8 درصد رای کاهش پیدا کردید؟ خب کاهش شدید رای شما مساوی افزایش اقبال مردم به آقای روحانی و هاشمی و خاتمی بوده (حضور اینان در فیلم روحانی نقش عمده داشت)

سایت ارزشی از اون اصطلاحاتی بوده که متاسفانه الان معنی معکوس میدن برا همین خوشحال نشین. مثل اسلامی که الان داعش نمایندگی می کنه به خیال خودش.

غرضی رو نمیدونم شاید شما بهتر می دونین ولی رضایی که همیشه مورد لطف و مرحمت رهبری بوده چرا متهم به ملون بودن می کنید. آیا یک آدم ملون رتبه چنین بالایی در سپاه پیدا می کنه. یا اینکه دردتون از اینجاس که دکتر محبوب شما رو به خاطر بی لیاقتی 8 ساله اش می کوبه؟

من فقط از شما می خوام مستند بفرمایید که چرا همه چی رو زیر سر هاشمی می دونین (علی الخصوص کاندیداتوری سید جسن رو)


پاسخ:
(خاموشی)
چرا جواب دومم رو تایید نمی کنی؟ می ترسی جواب بدی؟ اینو یادم رفت بگم که شما آنقدر عقده ای هستین که برادر سید حسن رو با نام خمینی خطاب می کنید ولی خود سید حسن رو مصطفوی می نامین. این نشون دهنده عمق حسد و کینه و عقده شما داعشی هاست.
پاسخ:
(خاموشی)

ارسال نظر

نظر دادن تنها برای اعضای بیان ممکن است.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.