شنود

سیاسی، فرهنگی، اجتماعی

شنود

سیاسی، فرهنگی، اجتماعی

شنود

در سپهر ملیِ «گفت و شنودِ» کشوری که ردپای 5000 سال تمدن در آن وجود دارد و مزین به آموزه های متعالی دینی همچون اسلام نیز هست، زیبنده نیست که سهم «گفتن» ها بسیار بیشتر از «شنیدن»ها باشد.
شنیدن نه به معنای پذیرشِ بی چون و چرا، بلکه ناظر بر این آسیب که قوه ی شنیداری ما بسیار کمتر از قوه ی گفتارمان فعال و آماده ارتباط با طرف مقابل است.
ما در غالب گفت وشنودهای فی مابین، اگر هم به ظاهر در حال توجه به سخنان طرف مقابل هستیم، درواقع منتظریم تا رشته ی سخن را در دست گرفته و آنچه را که از پیش آماده نموده ایم روانه ی روبرو کنیم.
این موضوع را یک آسیب فرهنگی عمیق برای کشوری که سعدی ها، فردوسی ها، خواجه نصیرها، ابن سیناها و ... را به جهان ارائه کرده است می دانم.
پایگاه شنود، محلی است برای شنیدن سخنان دوستان و عابرانی که در فضای مجازی گذرشان به این دریچه ی سخن می افتد.
فضای محقر «شنود»،
به شرط عدم اسائه ادب و رعایت نزاکت در سخن، به روی هر مخالف و موافقی گشوده است.

نظرات  (۴)

بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است
* *** ****

************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************


****

******************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************

* ***** **** ***
**********************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************
پاسخ:
متوجه نشدم چرا روی ملکه انگلیس خبیث حس ناموسی دارید؟
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است
من از انگلستان بنا به سابقه تاریخی- سیاسی که در قبال ایران داشته دل خوشی نداشته  و ندارم. اما آنقدر هم حقیر و عقده ای نیستم که بجای مرور این سوابق مستند و حقیقی، حسم رو اینقدر مبتذل یا سطج پایین نشون بدم با عکس انگشت در بینی ملکه انگلیس..خواستم به شما نشون بدم که اگه بنا بر این عکسا بود **** ***** ***** *** ******** *** ****** *******بعید می دونم ژورنالیست زردی مثل شما این کامنت رو منتشر کنه. حتماً چند تا نقطه چین می ذاری که یعنی من توهین کردم.
پاسخ:
سلام
یکم :
اینکه کارکرد خبری این عکس الیزابت را متوجه نیستید تقصیر بنده نیست و اینجانب مسئول آموزش شما نیستم.
دُیُم : یکبار دیگر همین کامنت را بخوانید تا متوجه شوید که پنج توهین و دشنام به بنده دادید.
همین برای اثبات اینکه چه کسی حقیر و عقده ای و ضایع و زرد و مبتذل است کافیست.
سیُم : اگر کامنت شما را نقطه چین کردم برای اینکه است که شما در ازای حمله ی من به ملکه کشور خبیث انگلیس، به شخص ثالثی که هموطن خودتان بوده و ربط و اطلاعی از مطلب بنده ندارد حمله کرده اید که این نشان از بیگانه نوازی و ایران ستیزی شما دارد..
چارم : اگر کار کردن این تصویر ملکه انگلیس زرد محسوب میشود، با محتوای کامنت قبلی نشان دادید که شما نیز از تصاویر زرد دیگران استقبال میکنید و با این تصاویر محشورید.
علیهذا،
حرفتان را زدید.
دشنامهایتان را هم دادید.
اگر دلتان خالی شده ، خوش گلدی!!!
اگر هنوز چیزی در دلتان مانده و «ویار» خاص دیگری دارید نثار بفرمایید تا بیشتر با شما آشنا و فضایی که در آن رشد کرده اید آشنا شویم.
لعنت بر انگلیس خبیث
سلام وخسته نباشید؛مرگ برانگلیس خبیث که فرزند ناخلف امریکا واسرائیل است.
درپاسخ به "کمال":
شما اگر وطن پرست هستیدنه نتنها نسبت به این مطلب بلکه نسبت به مطالبی که درموردمتجاوزین به کشورمان است نباید تعصب بیجا بخرج بدهید چه برسد به اینکه خودتان معترفیدکه بنا به سوابق تاریخی وسیاسی انگلیس ازاین کشور دل خوشی ندارید.
میشه بگید این تناقض رو دیگه کجای دلم بذارم؟؟؟؟؟؟
پاسخ:
سلام برشما

ارسال نظر

نظر دادن تنها برای اعضای بیان ممکن است.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.