شنود

سیاسی، فرهنگی، اجتماعی

شنود

سیاسی، فرهنگی، اجتماعی

شنود

در سپهر ملیِ «گفت و شنودِ» کشوری که ردپای 5000 سال تمدن در آن وجود دارد و مزین به آموزه های متعالی دینی همچون اسلام نیز هست، زیبنده نیست که سهم «گفتن» ها بسیار بیشتر از «شنیدن»ها باشد.
شنیدن نه به معنای پذیرشِ بی چون و چرا، بلکه ناظر بر این آسیب که قوه ی شنیداری ما بسیار کمتر از قوه ی گفتارمان فعال و آماده ارتباط با طرف مقابل است.
ما در غالب گفت وشنودهای فی مابین، اگر هم به ظاهر در حال توجه به سخنان طرف مقابل هستیم، درواقع منتظریم تا رشته ی سخن را در دست گرفته و آنچه را که از پیش آماده نموده ایم روانه ی روبرو کنیم.
این موضوع را یک آسیب فرهنگی عمیق برای کشوری که سعدی ها، فردوسی ها، خواجه نصیرها، ابن سیناها و ... را به جهان ارائه کرده است می دانم.
پایگاه شنود، محلی است برای شنیدن سخنان دوستان و عابرانی که در فضای مجازی گذرشان به این دریچه ی سخن می افتد.
فضای محقر «شنود»،
به شرط عدم اسائه ادب و رعایت نزاکت در سخن، به روی هر مخالف و موافقی گشوده است.

خیمه شب بازی رستوران گیری یک مسلمان نما در استرالیا سناریوی مناسبی برای خنثی کننده «عظمتی که اربعین امسال به اسلام بخشید» نبود.

شارلی اما..

برای طراحان اسرائیلی اش، بسیار بهتر از آنچه که پیش بینی میشد خروجی داده و میدهد.

بیایید گام به گام آنچه را که تاکنون در این نقشه اتفاق افتاده از زاویه ای دیگر مرور کنیم؟

نام پروژه : من شارلی هستم

محل اجرا : فرانسه و دفتر نشریه شارلی

چرا فرانسه ؟ : سابقه نشریه شارلی در کاریکاتورهای ضداسلامی و همچنین درصد بالای جمعیت مسلمانان فرانسه (که پتانسیل بالایی برای راه ندازی تنش های مذهبی است)

منابع مورد نیاز : چند داعشی، چند اسلحه، چند دوربین، چند جنازه و «آماده باش رسانه ای»

هدف : خنثی سازی آثاری جهانی «اجتماع 20 میلیونی اربعین امسال در کربلا»

راهبرد : سیاه نمایی و بدنامی سنگین رسانه ای در مورد اسلام، به نحوی که نه تنها آثار اربعین امسال محو شود بلکه اذهان عمومی جهان به ادامه این همایش هیبت برانگیز در سالهای آتی نیز توجه نکند.

شرح اجرای پروژه : گام اول ترور اعضای نشریه شارلی و چند بیگناه خیابانی/گام دوم غوغای عزا گرفتن رسانه های غرب برای مرگ آزادی بیان/ گام سوم فرار به جلوی رسانه ای به حدی که در قبال این جنایت(که مثلا مسلمانان انجام داده اند) توهین به مقدسات مسلمانان به قوت هرچه بیشتر و با آزادی های بی سابقه در دستور کار رسانه های غربی قرار گیرد تا «یا» مسلمانان به بی غیرتی مطلق در این زمینه برسند و «یا» تنش های مذهبی در غرب و اروپا به نفع اهداف صهیونیست های نجس ادامه یابد.

===

آری،

دلیلی فراتر از «وحشت غرب از همایش عظیم اربعین امسال در کربلا» نمیتواند انگیزه لازم برای این جنایت سازماندهی شده باشد. یادمان باشد که کشور یک میلیارد و هفتصد میلیونی فیس بوک توان راه اندازی چنین همایشی در عالم واقعی و خارج از جهان مجازی را ندارد.

لذا کمپین «عشاق محمد» را ارج می نهیم و به آن می پیوندیم اما معتقدیم می بایست برای اربعین های بعدی برنامه ریزی مدون داشت و زخمی را که از این طریق به قلب صهیونیسم زده ایم عمیق تر کنیم.

نکته بسیار مهم : بدون شک یکی از برکات پیاده روی دهها میلیونی اربعین به کربلا افشاشدن حقارتی است که آل سقوط بر «سکوی عظیم حج» تحمیل کرده اند که خدا میداند اگر یکبار دیگر فتح مکه به دست مسلمانان واقعی اگر رخ دهد کار جهان غرب تمام است و پیچ تاریخی را از سر گذرانده ایم.

ودر پایان :

آفتاب آمد دلیل آفتاب :

(( حادثه‌ی عجیبی بود حادثه‌ی امسالِ اربعین کربلا. این راه را دشمنان اسلام و دشمنان اهل‌بیت به خیال خود مسدود کرده بودند. ببینید چه حرکت عظیمی اتّفاق افتاد! وقتی حتّی جسمها در کنار هم قرار میگیرد، این‌جور انعکاس پیدا میکند. اگر ما با هم باشیم، کشورهای اسلامی، ملّتهای مسلمان - سنّی و شیعه و فِرَق مختلف تسنّن و تشیّع - با یکدیگر دلهایشان صاف باشد، نسبت به یکدیگر سوءظن نداشته باشند، سوءنیّت نداشته باشند، به یکدیگر اهانت نکنند، ببینید در دنیا چه اتّفاقی خواهد افتاد؛ چه عزّتی برای اسلام درست خواهد شد! وحدت؛ وحدت.)) گزیده ای از بیانات امام امت (خامنه ای کبیر) در کنفرانس وحدت اسلامی 19/10/1393


بازنشر مطلب در راهکارنیوز + 

بازنشر مطلب در دزنوشت + 

بازنشر مطلب در 598  +

نظرات  (۲)

با سلام و عرض خسته نباشید

این مطلب به آدرس زیر در سایت دزنوشت درج شد.

http://deznevesht.ir/?p=39174


دزنوشت؛ مرجع وبلاگ نویسان شهرستان دزفول

پاسخ:
سلام
موید باشید
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است

*** ****** ***   ********** ** *****    **** **** ***** *****

پاسخ:
بالاخره سطح تحصیلات و رشته ی تخصصی تان لو رفت

ارسال نظر

نظر دادن تنها برای اعضای بیان ممکن است.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.