شنود

سیاسی، فرهنگی، اجتماعی

شنود

سیاسی، فرهنگی، اجتماعی

شنود

در سپهر ملیِ «گفت و شنودِ» کشوری که ردپای 5000 سال تمدن در آن وجود دارد و مزین به آموزه های متعالی دینی همچون اسلام نیز هست، زیبنده نیست که سهم «گفتن» ها بسیار بیشتر از «شنیدن»ها باشد.
شنیدن نه به معنای پذیرشِ بی چون و چرا، بلکه ناظر بر این آسیب که قوه ی شنیداری ما بسیار کمتر از قوه ی گفتارمان فعال و آماده ارتباط با طرف مقابل است.
ما در غالب گفت وشنودهای فی مابین، اگر هم به ظاهر در حال توجه به سخنان طرف مقابل هستیم، درواقع منتظریم تا رشته ی سخن را در دست گرفته و آنچه را که از پیش آماده نموده ایم روانه ی روبرو کنیم.
این موضوع را یک آسیب فرهنگی عمیق برای کشوری که سعدی ها، فردوسی ها، خواجه نصیرها، ابن سیناها و ... را به جهان ارائه کرده است می دانم.
پایگاه شنود، محلی است برای شنیدن سخنان دوستان و عابرانی که در فضای مجازی گذرشان به این دریچه ی سخن می افتد.
فضای محقر «شنود»،
به شرط عدم اسائه ادب و رعایت نزاکت در سخن، به روی هر مخالف و موافقی گشوده است.

حاج احمد متوسلیان «دندان کرم خورده ای» بود؟؟

چهارشنبه, ۱۸ تیر ۱۳۹۳، ۱۰:۱۱ ب.ظ

نام آن دو نفری که احمد متوسلیان در مورد آنها گفته بود: «اینها عناصر عملیاتی نیستند و فقط بلدند در ستاد بنشینند و دستور بدهند»چیست؟

گوینده این جمله که «احمد متوسلیان دندان کرم خورده ای بود که ما آنرا کندیم و انداختیم دور»، چه کسی بود؟

بیشتر بخوانید  +


موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۳/۰۴/۱۸
مهران موزون

نظرات  (۱)

۱۹ تیر ۹۳ ، ۰۰:۵۴ آنتی احزاب
امروز -18/4/1393- خبری در رسانه ها منتشر شد که مجلس طرحی را به تصویب رسانده که طی آن احزابی که طبق قانون شکل میگیرند، به آنها از محل بیت المال - بخوانید پول مردم - به صورت قانونی کمک مالی تعلق میگیرد. البته نمایندگان محترم مجلس ذکر کردند که در طرح جدید، تشکیل حزب به آسانی گذشته نخواهد بود و سازوکار قانونی قوی ای برایش تدوین کرده اند؛ اما ایشان توضیح ندادند که به چه علت و بنابر چه منطق عقلانی و شرعی ای اجازه می دهند که دولت محترم از محل پول مردم - بخوانید اعتماد مردم - بخشی را صرف کمک به احزاب کند.
از شما خوانندگان محترم تقاضا داریم مخالفت خود را با این طرح ناپسند مجلس شورای اسلامی ابراز کنید تا جلوی هرگونه سوء استفاده از مال و اعتماد ملت ایران گرفته شود.
پاسخ:
بنظرم من طرح غیر منصفانه ای است..
مخالفم....مخالفم...مخالفم

ارسال نظر

نظر دادن تنها برای اعضای بیان ممکن است.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.